Nu skal det være. Jeg har efterhånden trænet i 10 måneder og nu skal der noget på papir. Jeg havde overvejet at melde mig ind i en styrkeløfterklub, men jeg holder mig lige til mit eget center indtil videre.
Alle er meget velkomne til at kommentere og komme med gode råd.
Min hverdag består i øjeblikket af 60 timers arbejde om ugen, så tid og overskud, skal man kigge længe efter.
Stats:
19 år
88,5 kg
BF% 13,5
178 cm høj
Løft: Inden sheiko beginners 2
Bænkpres: 105
Dødløft: 130
Squat: 90
Total:
325
Løft: Efter sheiko beginners 2
Bænkpres: 105 - uændret. Tror en lidt for lang dekon og alt for meget arbejde er årsagen.
Dødløft: 145 - fremragende =D>
Squat: 105 - meget godt, da jeg ikke rigtig trænede squatten under sheiko
Total efter Sheiko 2:
355 kg
+ 30 kg på totalen
Jeg starter nu op TJ's dødløft single cyklus og sideløbende vil jeg køre en smolov squat og derefter en smolov bænk. Efter en omgang med sheiko, er min umiddelbare erfaring, at der skal tung bænkpres til for at jeg reagerer på det.
Jeg håber at dødløfte et sted mellem 160-170 efter Tj's single cyklys og det ville være lækkert at skrive 120 i squat max. Bænken tør jeg næsten ikke give et bud på, da jeg havde store forventninger til udbyttet af sheiko og der blev jeg vældig skuffet
Indtastede max i TJ's single cycle, smolov squat og bænk:
Dødløft: 145
Squat: 100
Bænk: testes ugen inden opstart på smolov bænk
Desværre blev den tidligere cyklus stoppet allerede 3 uger inde i programmet, da jeg arbejdede så meget at når jeg fik fri, var centeret lukket. Det resulterede i en hel ugen uden træning og så ryger ideen ligesom lidt
Den står nu på 8-12 ugers wsb + TJ's single cyklus i dødløft Derefter vil jeg teste mine max igen.
Max løft inden WSB:
Bænk: Jeg regner med 100
Squat: Regner med 110
Dødløft: Sidste test inden pause; 145