Bare lige en tanke

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jakob skrev:Så længe det er på den her måde og ikke hvordan man bruger AS osv. så er det også fint med mig.

das freak skrev:KARL ÆG.... jeg er ansat i landets største fitnesskæde, så jeg opfordrer ikke til noget, tværtimod tager afstand fra det... om du synes det er ynkeligt eller ej, påvirker det jo ikke din træning på nogen måder?

Karl Æg skrev:das freak skrev:KARL ÆG.... jeg er ansat i landets største fitnesskæde, så jeg opfordrer ikke til noget, tværtimod tager afstand fra det... om du synes det er ynkeligt eller ej, påvirker det jo ikke din træning på nogen måder?
Nej selvfølgelig påvirker det da ikke min træning, og rent principielt rager det ikke mig, hvad folk vælger at smadre sig selv med. Det er bare ikke det, der er pointen. Pointen er, at der er ved at opstå en rigtig kedelig tendens i vores samfund. En tendens, der peger på, at folk skal opnå så meget med deres træning som muligt, så hurtigt som muligt og med så lidt arbejde som muligt. Normerne i samfundet i dag stiller efterhånden nogen urimeligt høje krav til hvordan vores udseende opfattes af andre, og derfor bliver præstationsfremmende stoffer mere og mere udbredt og samtidig mere lettilgængelige.
Problemerne med as o.lign. kommer vi alle sammen til at svare for på et tidspunkt i takt med, at det bliver et stadig stigende problem. Det kommer til at kosten staten mange penge og resourcer at komme problemet til livs, og de penge skal som altid hentes i statskassen.
Men nej, det rager da ikke mig om Brian og Tonny har lyst til at spille harard med deres helbred for at opnå bedre resultater med deres træning. Så længe de holder sig selv og deres misbrug på en rimelig sikkerhedsafstand af mig.

das freak skrev:WIKING...... så kan man vende den om, hvorfor som center melde sig ind i antidoping ?

das freak skrev: KARL ÆG.... så er listen lang jo, vi kan ikke rede hele verden....udseende er alt, det e det vi bliver bedømt på... det er vel også derfor du selv træner, var vi så tilfredse ville der ingen grund til at træne?

Karl Æg skrev:Hvis amatørerne gerne må dope sig og eliteudøverne ikke må, tror jeg hurtigt man vil se nogen meget ujævne skel mellem det at være amatør og det at være eliteudøver. Der skal selvfølgelig være lige regler for alle, det er indlysende.
Staten kan desuden ikke forsvare ikke også at sætte storstilet ind mod doping af amatører og fritidsidrætsudøvere af åbenlyse moralske og etiske grunde. Og ligegyldigt om indsatsen mod doping bliver skærpet eller ej, kommer det til at koste på den ene eller den anden måde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 104 gæster