Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1682
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1680

Følg bodybuilding.dk på

Stjålet pung

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

I tirsdags da jeg er ude at handle i Netto, viser overvågningsbilleder at min pung uheldigvis falder ud af min baglomme.
Pungen ligger på jorden i ca. 10 sekunder, hvor der derefter kommer en dame af butikkens ene indgang, samler pungen op og smutter lynhurtigt ud af butikkens udgang (uden at have handlet eller noget som helst). Pungen indeholdt dog kun 40 kr i mønter, meen visa,s.kort, kørekort og et rejsekort som er det mest ærgelige. Det er meldt til politiet, og de siger at de vil kontakte netto ang billederne. Billederne er af kvinden er ret gode, men jeg tænker hvad er chancen for at de finder hende? Jeg kan selvfølgelig håbe at jeg en dag støder på hende. Men hvad tror I? Har i før tabt/fået stjålet jeres punge?

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Chancen er ca. lig nul for de finder hende ud fra et glimt af et overvågningsbillede. Hvis du er heldig, så afleverer hun den på den nærmeste politistation, smider den i en postkasse eller random sted for en anden, godhjertet person at finde.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Logbog: Ingen logbog

Chancen er meget lille. Men du kan være heldig at hun smider pungen væk og den bliver fundet igen, og indleveret inden for nogle uger, så inden du skynder dig ud og bestiller nyt kørekort/sygesikring, så giv det lige lidt tid, medmindre du står og skal bruge det. Både min søster og far er faldet i fælden og bestilt nyt, også fået en henvendelse angående fundne kort. Dankortet er dog tabt, det skal erstattes uanset hvad.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Politiet har for travlt med at give bøder til folk some ryge hash eller andre offerløse forbrydelser til at lede efter din pung. Den største chance er, som de andre har nævnt. Måske du er så heldig at damen samlede den op med ønsket om at give dig den. Ellers kan du vente foran Netto og håbe at hun går forbi i morgen ved samme tid, men det er vel også at være lidt optimistisk.

Reputation point: 35

Kostplan: Vis kostplan

Ærgerligt
Vis du er heldig tager hun bare de små penge og smider den i en postkasse.

Men hvor er det surt du ikke må, efterlyse personen med de billeder via Facebook. På den måde ville der sikkert ske noget.

Eller med billede i den netto og omliggende butikker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Tilbage til Off topic

Brugere online