Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kj43r skrev:Hey folks :D
- jeg er en glad dreng, der lige er begyndt på ovennævnte program,
og så vil jeg høre om der er nogen af jer der har erfaringer med programmet? og evt. har gennemført det? om i er tilfredse med resultatet? jeres mening osv...
Glæder mig til og høre hva i har og sige :D
På forhånd tak =D>

Tak for indlæggetJonnabella skrev:Kj43r skrev:Hey folks :D
og så vil jeg høre om der er nogen af jer der har erfaringer med programmet? og evt. har gennemført det? om i er tilfredse med resultatet? jeres mening osv...
På forhånd tak =D>
Hey jeg kørte det sidste år, har ikke lige målene. men vil tro min arme blev et par cm bredere, det indikerer strækmærkerne ihvertfald
Men den masse jeg fik opbygget forsvandt hurtigt igen, en af årsagerne var jeg stoppede kort efter ugerne med 10x10. Jeg vil tro det er mega vigtigt at få gennemført det hele hvis du vil beholde massen
har lige et spørgsmål angående 10x10 øvelserne! hvis jeg nu sagtens kan klare de 4 sidste sæt, uden at droppe kilo,, så skal jeg da bare gøre det. ikke?? det blir sku alt for let de sidste 2! men d skal måske være sådan?? 

Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur?

Patsche skrev:Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur?
ja men nu efter de billeder som han har da ser det mere ud som om han har brug for mere all over masse

WeirdMoos skrev:Patsche skrev:Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur?
ja men nu efter de billeder som han har da ser det mere ud som om han har brug for mere all over masse
Det kaldes diskopumper
men det har jeg tros alt også selv været engang

Patsche skrev:WeirdMoos skrev:Patsche skrev:Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur?
Det kaldes diskopumper
year i knowmen det har jeg tros alt også selv været engang
![]()

WeirdMoos skrev:Patsche skrev:WeirdMoos skrev:Patsche skrev:Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur?
Det kaldes diskopumper
year i knowmen det har jeg tros alt også selv været engang
![]()
Alle bliver klogere.. eller.. de fleste bliver klogere.. eller... nogle bliver klogere

Ruben S skrev:er skam ikke diskopumper? man kan jo ikke sige at alle som køre det prg. er diskopumpere, og nu har jeg ikke set hans billeder.
har lige kørt gt10x10 så diskopumper vil jeg ikke kalde mig selv

Jonnabella skrev:Kj43r skrev:Hey folks :D
På forhånd tak =D>
Hey jeg kørte det sidste år, har ikke lige målene. men vil tro min arme blev et par cm bredere, det indikerer strækmærkerne ihvertfald
Men den masse jeg fik opbygget forsvandt hurtigt igen, en af årsagerne var jeg stoppede kort efter ugerne med 10x10. Jeg vil tro det er mega vigtigt at få gennemført det hele hvis du vil beholde massen

Kj43r skrev:Hvad er DOMS? og definer lige en disco pumper!!

Så jeg er discopumper fordi jeg gerne vil have større arme?? D man siger er man selv.. siger morWeirdMoos skrev:Patsche skrev:Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur?
Det kaldes diskopumper

Kj43r skrev:Så jeg er discopumper fordi jeg gerne vil have større arme?? D man siger er man selv.. siger morWeirdMoos skrev:Patsche skrev:Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur?
Det kaldes diskopumper

Det kan også være jeg skifter over til et FB program.. men vil nu lige se hvad jeg kan opnå med 10x10 principet! men nu må vi se :lol: Tak for de gode råd =D>Patsche skrev:Kj43r skrev:Så jeg er discopumper fordi jeg gerne vil have større arme?? D man siger er man selv.. siger mor :DWeirdMoos skrev:Patsche skrev:Ruben S skrev:hvis man nu synes armene lige skal have en tur? :wink:
Det kaldes diskopumper :mrgreen:
det arm program er tros alt mest for arme, men du har mere brug for at få masse over hele kroppen, så et fullbody progam ville være mere passene og dine arme vokser altså også fint nok med et fullbody, mine voksede på 5 uger fra 38 - 41 cm uden en eneste armøvelse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster