Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 799
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 796

Følg bodybuilding.dk på

Større arme på 12 uger

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg står lidt i et dilemma. Efter at have afsluttet stærkere i bænkpres på 7 uger, vil jeg nu kaste mig ud i noget hypertrofi træning.
Jeg har søgt lidt rundt, og det virker som om programmet "Større arme på 12 uger" har givet gode resultater for mange.

Mit problem ligger i at, jeg ikke vil have tid til at kunne udføre programmet til punkt og prikke mht de 12 uger, eftersom jeg rejser til Japan d. 21 Dec, og først kommer hjem 2 uger efter.

Mit spørgsmål er om, jeg skal vente med at gå i gang med programmet til jeg har tiden til at fuldføre det kontinuerligt. Især da Større Arme er delt op efter 3 faser.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar

Reputation point: 45

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan vel altid bare tage et par grund principper fra programmet og flette dit eget lille program. Du kan vel bare køre det, som du lyster og så begynde det rigtige, når du kommer hjem igen?
Brugeravatar

Reputation point: 80

Kostplan: Ingen kostplan

Ellers find et japansk center ! , har en kammerat som var i NY og bare røg ind i et lokalt Gym , intet skulle stoppe hans rutine ! :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Selvom det også kunne være en option, ville jeg simpelthen ikke have tid til det, da jeg skal rejse meget indenrigs i Japan også.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar

Et forslag kunne være at lave programmet indtil du skal afsted. Kom tilbage, lav et reset med ny belastning, og start forfra. Det betyder du vil springe den excentriske fase over første gang du går igang med programmet. Derimod får du dobbelt op på volumen og intensitets fasen, med en lille pause skudt ind.

Så får du endnu større arme på 20 uger med 2 ugers ro-på og sushi i Japan.
This is a Rouchefoucauld. The thinnest water-resistant watch in the world. Singularly unique, sculptured in design, hand-crafted in Switzerland, and water resistant to three atmospheres. This is 'the' sports watch of the '80s
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: US

SoS skrev:Et forslag kunne være at lave programmet indtil du skal afsted. Kom tilbage, lav et reset med ny belastning, og start forfra. Det betyder du vil springe den excentriske fase over første gang du går igang med programmet. Derimod får du dobbelt op på volumen og intensitets fasen, med en lille pause skudt ind.

Så får du endnu større arme på 20 uger med 2 ugers ro-på og sushi i Japan.

Det ligger også inde i en travl eksamensperiode, men jeg tror dette er den bedste løsning! Tak for jeres input folkens. :drink:
Veni, vidi, vici
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster