Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du træner de samme muskelgrupper flere dage i træk og træner tilsyneladende slet ikke ben.
jamand skrev:Siden du nu har angivet vægtene du træner med, betyder det så du træner med den samme belastning hver evigt eneste gang?
Dit program ser desuden forfærdeligt udDu træner de samme muskelgrupper flere dage i træk og træner tilsyneladende slet ikke ben.

Altså bryst, triceps og skuldre den ene dag, og ryg, biceps og mave den anden. Og træn desuden de store muskelgrupper før de små (altså armene til sidst). Skær også ned på øvelserne, du behøver ikke 3 øvelser til biceps. 1 er nok, hvis du samtidig har en god sjat til ryggen, da det ofte også vil gå fint i biceps.
jamand skrev:Ja der er i høj grad overlap ved din nuværende split. Del den istedet op på fx træk og presAltså bryst, triceps og skuldre den ene dag, og ryg, biceps og mave den anden. Og træn desuden de store muskelgrupper før de små (altså armene til sidst). Skær også ned på øvelserne, du behøver ikke 3 øvelser til biceps. 1 er nok, hvis du samtidig har en god sjat til ryggen, da det ofte også vil gå fint i biceps.

SabineR skrev:jamand skrev:Ja der er i høj grad overlap ved din nuværende split. Del den istedet op på fx træk og presAltså bryst, triceps og skuldre den ene dag, og ryg, biceps og mave den anden. Og træn desuden de store muskelgrupper før de små (altså armene til sidst). Skær også ned på øvelserne, du behøver ikke 3 øvelser til biceps. 1 er nok, hvis du samtidig har en god sjat til ryggen, da det ofte også vil gå fint i biceps.
Okay, jeg må indrømme at jeg ikke var klar over, at der var så stort et overlap! Så vil jeg prøve at lave den fordeling du snakker om - men er du sikker på 1 biceps øvelse er nok? Vi snakker ikke kun trimmet, jeg vil gerne være forholdsvis pumpet

MadzP92 skrev:SabineR skrev:jamand skrev:Ja der er i høj grad overlap ved din nuværende split. Del den istedet op på fx træk og presAltså bryst, triceps og skuldre den ene dag, og ryg, biceps og mave den anden. Og træn desuden de store muskelgrupper før de små (altså armene til sidst). Skær også ned på øvelserne, du behøver ikke 3 øvelser til biceps. 1 er nok, hvis du samtidig har en god sjat til ryggen, da det ofte også vil gå fint i biceps.
Okay, jeg må indrømme at jeg ikke var klar over, at der var så stort et overlap! Så vil jeg prøve at lave den fordeling du snakker om - men er du sikker på 1 biceps øvelse er nok? Vi snakker ikke kun trimmet, jeg vil gerne være forholdsvis pumpet
jeg træner kun biceps 2 gange om ugen push/pull splitt og jeg bruger kun 1 biceps øvelse.. grunden til det er fordi at du bruger dine biceps når du kører ryg øvelser også. som helt nybegynder behøver man faktisk slet ikke nogen biceps øvelser hvis det er.
hvorfor har du startet 2 ens posts?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster