Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Old school skrev:hvis du ikk vokser, æder du ikk nok

JJohansen skrev:Det var også det jeg mente. Jeg tror selv jeg spiser rigeligt. Det kan bare ikke ses. Mht. programmet, jeg træner pt. 3 gange om ugen og vil gerne have et program derefter. Jeg forsøgte at sammen sætte et program der i følge min begrænsede viden virker til at træne en række muskelgrupper tungt for netop at få støre "volume" på musklerne. men som sikkert virker rimelig klart, så har jeg ikke den store viden eller expertise om I vil og derfor er det jeg spørger jer herinde til råds.
Oldschool som du selv siger så burde jeg finde "en håndfuld solide øvelser og bar vokse derudaf". Det var også min plan og det "nye" program var mit forslag dertil.
Hvilke ændringer vil du foreslå før det kan holde sig til denne "håndfuld" af solide øvelser?
JJ

JJohansen skrev:Nu var det 2-split jeg havde tænkt mig at køre. Men ska de forstås at jeg helst skal køre mandag/tirsdag og torsdag/fredag. Sådan så del 1. køres mandag og torsdag og del 2 køres tirsdag og fredag?
Eller hvad?

JJohansen skrev:Så havde jeg så mit nye program med ned til træning idag. Jeg tænkte at jeg lige ville høre en af instruktørerne ad for evt. mangler osv. Men hvis jeg ska holde 3 dage om ugen og ikke gå op til de 4 så kan det best betale sig for mig at tage et full body program 3 gange om ugen(sådan som oldschool sagde), men kan det virkelig passe at så ska jeg lave 4 øvelser også skride igen?
Det er sku ikke nemt at ville være større ^^

JJohansen skrev:Jeg har lavet en kostplan herinde for at kunne holde styr på det, og såvidt jeg har forstået ska jeg ha 2g protein pr kg kropsvægt. Og det har jeg fået og lidt til.
men fullbody er så det jeg kommer til at køre, og jeg tror en 8-9 øvelser nok er meget godt. Der er bar nogle øvelser på den liste illisher postede som jeg nok godt ville ændre lidt på.
Sådan noget som Triceps pushdown og dips ville jeg godt have ind. Og sådan en ting som Incline dumbell bænkpress i forhold til incline bænkpress? Hva er forskellen udover den ene er med håndvægte? Og barbel curls vs. stående curls d.b?

JJohansen skrev:Okay, så vil jeg undlade triceps pushdown.
Men nu siger du kcal overskud? Hvor meget er det?(Måske et jævnt dumt spørgsmål)men hvordan "regner/finder" jeg ud af det?
Vejer pt. 66.5-67kg.
og er 1.88m høj

JJohansen skrev:ja i know wopper. Det var skam heller ikk for at spille din eller jer andres tid. Det var bare fordi jeg fik af vide at et fullbody bedre kan betale sig for mig. Så det må du meget undskylde :s

JJohansen skrev:Ja det var også det jeg havde tænkt. men nu prøver jeg sku lige en gang fullbody. Det ser nemlig meget godt ud det Illisher li postede.
men i skal have mange tak allesammen. Tak for hjælpen og undskyld for at have spildt jeres tid med 2-split til at begynde med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster