Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FredRyg skrev:Vil det ikke være rimelig oplagt at træne på de 4 dage, hvor du ikke træner kampsport?
/Frederik

FredRyg skrev:Vil det ikke være rimelig oplagt at træne på de 4 dage, hvor du ikke træner kampsport?
/Frederik
stor-fyr19 skrev:FredRyg skrev:Vil det ikke være rimelig oplagt at træne på de 4 dage, hvor du ikke træner kampsport?
/Frederik
Frederik åh Frederik min ven (: Det er rigtig fint at du prøver at hjælpe denne uvidende dreng, (A34) men så skal du altså have læst på lektien først min ven. Ser du man skal også have tid til at restituere, så at træne de dage hvor han ikke dyrker kampsport ville ganske enkelt være DUMT.

Don Bech skrev:stor-fyr19 skrev:FredRyg skrev:Vil det ikke være rimelig oplagt at træne på de 4 dage, hvor du ikke træner kampsport?
/Frederik
1 Det eneste dumme er din formidling af dit budskab.
2 Tid til at restituere? Sig mig hvor har du læst på lektien? Det tyder blot på at du er hjernevasket til at tro, at vi mennesker ej kan arbejde flere dage i træk. Hvis førnævnte sætning ikke sagde det tydeligt nok: Det kan man godt.
Til trådstarter: Prøv du lidt af hvert ud. Du kan sagtens restituere både hvis du træner 2 gange dagligt, med en dags hvile imellem, men også hvis du træner en enkelt gang om dagen dag efter dag efter... Personligt ville jeg selv ligge det ud på forskellige dage, da det holde mig motiveret for at gå ind til hver træning.

stor-fyr19 skrev:Don Bech skrev:stor-fyr19 skrev:FredRyg skrev:Vil det ikke være rimelig oplagt at træne på de 4 dage, hvor du ikke træner kampsport?
/Frederik
1 Det eneste dumme er din formidling af dit budskab.
2 Tid til at restituere? Sig mig hvor har du læst på lektien? Det tyder blot på at du er hjernevasket til at tro, at vi mennesker ej kan arbejde flere dage i træk. Hvis førnævnte sætning ikke sagde det tydeligt nok: Det kan man godt.
Til trådstarter: Prøv du lidt af hvert ud. Du kan sagtens restituere både hvis du træner 2 gange dagligt, med en dags hvile imellem, men også hvis du træner en enkelt gang om dagen dag efter dag efter... Personligt ville jeg selv ligge det ud på forskellige dage, da det holde mig motiveret for at gå ind til hver træning.
Det eneste dumme er da DIN formidling af dit budskab søde, læs på lektien og stop med det troll det er barnligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster