Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1286
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1284

Følg bodybuilding.dk på

Studenter venlig coach eller team?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej allesammen!

Jeg går og leger med tanken om at stille op i mens physique 2017. Er der nogen, som kan anbefale en coach eller et team, som ikke tager alt for meget for det? Det skal selvfølgelig stadigvæk være en, som kan vejlede mig på en god måde (helst kbh området).

P.S. Hvor lang tid inden konkurrence "plejer" folk at starte et forløb med deres coach? 1 år? et halvt ? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er din definition på "ikke alt for meget"? Det er meget individuelt hvad folk betragter som meget. F.eks. vil jeg ikke mene 12.000 - 15.000.- er specielt meget for et års samarbejde med en coach. Nogle vil endda forlange langt mere for deres ydelser.

Hvornår man bør starte afhænger meget af hvor man står. Jo mere rookie man er, des før vil jeg mene man bør starte for at få bedst mulige udgangspunkt.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Vil du have en coach der går ind for clean træning og selv har opnået gode resultater clean, så vælg lasse skovsgaard jensen.
Brugeravatar

Reputation point: 260

Kostplan: Ingen kostplan

Pind skrev:Hvad er din definition på "ikke alt for meget"? Det er meget individuelt hvad folk betragter som meget. F.eks. vil jeg ikke mene 12.000 - 15.000.- er specielt meget for et års samarbejde med en coach. Nogle vil endda forlange langt mere for deres ydelser.

Hvornår man bør starte afhænger meget af hvor man står. Jo mere rookie man er, des før vil jeg mene man bør starte for at få bedst mulige udgangspunkt.

Det beløb ville være for meget.. Men efter lidt søgning på nettet, kan jeg godt se, at det ikke bliver meget billigere... Grunden til jeg synes, at det er dyrt er mere fordi, jeg egentlig hverken har brug for hjælp med kost eller træning (selvom jeg sikkert kan få gode råd), men mere hjælp til posering og ugerne op til konkurrence med væske udtømning, forberedelse osv... Ud over det, er det selvfølgelig meget rart ikke at være alene på dagen :D 15000 for dette virker derfor ikke som pengene værd..

Hvad er jeres holdning mht. At stille op alene? Er det svært at samle nok viden til konkurrenceforberedelserne, posering osv?

Reputation point: 0

Hvis man "bare" skal have hjælp til en 16 ugers diæt, samt hjælp med posering og med ugen op til, så vil du velsagtens kunne finde noget til det halve.

Det er ikke umuligt at styre det hele selv. Heller ikke første gang. Det er bare sjældent det bliver rigtig godt, da man ikke rigtigt er objektiv over for sig selv. Specielt ikke når man kommer ind i de sidste uger hvor hovedet godt kan spille en et lille puds.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

Pind skrev:Det er ikke umuligt at styre det hele selv. Heller ikke første gang. Det er bare sjældent det bliver rigtig godt, da man ikke rigtigt er objektiv over for sig selv. Specielt ikke når man kommer ind i de sidste uger hvor hovedet godt kan spille en et lille puds.

Hvad tænker du på her, at man overvurderer egen fysik og form?

Reputation point: 20

PrinsJohn skrev:
Pind skrev:Det er ikke umuligt at styre det hele selv. Heller ikke første gang. Det er bare sjældent det bliver rigtig godt, da man ikke rigtigt er objektiv over for sig selv. Specielt ikke når man kommer ind i de sidste uger hvor hovedet godt kan spille en et lille puds.

Hvad tænker du på her, at man overvurderer egen fysik og form?

De fleste undervurderer, hvor mange kilo de skal smide.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

De fleste undervurderer, hvor meget de skal af med, som Garik nævner. Der er ligeledes også mange, der ikke kan finde ud af at se hvornår de så rent faktisk er i form, og derfor bare pløjer videre uden at bremse op. Det rykker man bare muskelmasse af ved.
Summa summarum er, at det kan være pisse svært at være objektiv ved sig selv når man skal helt ned i sceneform.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste