Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

forskning (kunne ogsaa vaere noget med forureningsbekaempelse i et fattig land paa et tispunkt)
Miljøkemi: Gør verden mere ren og sikker ved at forebygge, opdage og fjerne forurening fra vand, luft og jord. Som miljøkemiker kan du forske i miljøeffekter, udvikle renere teknologier eller rådgive om rensning, genbrug og effektvurdering.

Kelto10 skrev:Hej, har taenkt i et stykke tid nu paa at studere geologi, men mangler lidt info / raad fra en som kender til studiet. Jeg gaar lige nu paa HF (er 20 aar) og er faerdig om 1 aar. Jeg interesserer mig meget for videnskab, heriblandt kemi, fysik, astronomi, biologi, og har laest, at geologi skulle indeholde alle disse. Havde oprindelig taenkt mig noget i retning af (astro)fysik/astronomi, men tror det vil indeholde for meget matematik og teoretisk arbejde for min smag. (Er ikke saa glad for matematik). Desuden hader jeg simpelthen at sidde stille, isaer indendoers, og jeg kunne ikke FORESTILLE mig at have et normalt kontorjob fra 8-16.
.......
Der er dog ikke mange ligheder mellem faget og det du interesserer dig for (men det hænder jo at man opdager nye interesser). Men jobbet, og studiet, indeholder bestemt muligheder for et vekslende arbejde med masser af "udendørsaktiviteter".
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster