Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69540 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

BåB skrev:Man kan sagtens beholde maks masse med et styrkeorienteret program under cut. Der er ikke det vilde formål med bb når du alligevel ikke kan opbygge masse.
Desuden vil den styrkeøgning du opnår under cut'et komme dig til gode når du vil gaine masse efter.

BåB skrev:
Desuden vil den styrkeøgning du opnår under cut'et komme dig til gode når du vil gaine masse efter.

Ioxer skrev:BåB skrev:
hvorfor?

christofferj skrev:Ioxer skrev:BåB skrev:
hvorfor?
Flere kilo på stangen <=> Mere muskelmasse på kroppen (en smule firkantet stillet op)

christofferj skrev:Ioxer skrev:BåB skrev:
hvorfor?
Flere kilo på stangen <=> Mere muskelmasse på kroppen (en smule firkantet stillet op)

Ioxer skrev:christofferj skrev:Ioxer skrev:BåB skrev:
hvorfor?
hvorfor skulle flere kg på stangen efter cut give mere muskelmasse, når man begynder at bulke igen?. Umiddelbart kunne jeg forestille mig, at det ville være sværere at gaine masse hvis man var stærkere, fremfor hvis man var svagere.

Legend skrev:Ioxer skrev:christofferj skrev:Ioxer skrev:BåB skrev:
hvorfor?
hvorfor skulle flere kg på stangen efter cut give mere muskelmasse, når man begynder at bulke igen?. Umiddelbart kunne jeg forestille mig, at det ville være sværere at gaine masse hvis man var stærkere, fremfor hvis man var svagere.
Det er en meget underlig antagelse.
Større belastning giver mere vækst, det er vel næppe atomfysik. Det er derfor at folk der squatter 300kg har større ben end folk der squatter 50kg.

Legend skrev:Det er en meget underlig antagelse.
Større belastning giver mere vækst, det er vel næppe atomfysik. Det er derfor at folk der squatter 300kg har større ben end folk der squatter 50kg.

alwin skrev:Legend skrev:Det er en meget underlig antagelse.
Hva, hvis 50kg for Peter er ligeså hårdt som 300kg for Per?

alwin skrev:christofferj skrev:Ioxer skrev:BåB skrev:
hvorfor?
Arrgh.
? Du kunne i det mindste bare argumentere en smule bedre!

Legend skrev:alwin skrev:Legend skrev:Det er en meget underlig antagelse.
Så er Per med 99.99% sandsynlighed større end Peter.

alwin skrev:Legend skrev:alwin skrev:Legend skrev:Det er en meget underlig antagelse.
Så er Per med 99.99% sandsynlighed større end Peter.
Der er også en kæmpe forskel på 50 og 300![]()
Men hvis man siger at Peter løfter 200kg og Per løfter 300kg, så kan Peter sagtens være større, han er bare ikke stærkere.

Outofcontrol skrev:Tak for svarene. Ville umiddelbart mene, at jeg vil tage det samme på i muskelmasse lige meget hvad min styrke vil være efter mit cut, da vægten jeg tager stadig vil være en hvis procentdel af min 1 RM, og derfor vil påføre min muskel den samme belastning lige meget hvad min styrke er, eller tager jeg fejl? en anden ting er dog, at det ser sejere ud, at kunne tage meget i forhold til ens kropsvægt IMO, men drenge, mangler 3 rigtige gode core-øvelser? har i nogle bud? ikke dragon flags, da jeg ikke synes de er hårde, hvilket må skyldes, at jeg kører dem forkert, så må lige have en instruktører til at vise mig, hvordan de skal køres
men 3 andre?
Out

christofferj skrev:alwin skrev:christofferj skrev:Ioxer skrev:BåB skrev:
hvorfor?
Arrgh.
Hvorfor mener du ikke det? Du kunne i det mindste bare argumentere en smule bedre!

Lyngbeck skrev:Hvordan kan i benægte at > flere kilo = mere potientiale for masseudvikling < ?

Lyngbeck skrev:Outofcontrol skrev:Tak for svarene. Ville umiddelbart mene, at jeg vil tage det samme på i muskelmasse lige meget hvad min styrke vil være efter mit cut, da vægten jeg tager stadig vil være en hvis procentdel af min 1 RM, og derfor vil påføre min muskel den samme belastning lige meget hvad min styrke er, eller tager jeg fejl? en anden ting er dog, at det ser sejere ud, at kunne tage meget i forhold til ens kropsvægt IMO, men drenge, mangler 3 rigtige gode core-øvelser? har i nogle bud? ikke dragon flags, da jeg ikke synes de er hårde, hvilket må skyldes, at jeg kører dem forkert, så må lige have en instruktører til at vise mig, hvordan de skal køres
men 3 andre?
Out
Squat
Dødløft
Hanging leg raise.
Dem bruger jeg og jeg har 8 pack.

Ioxer skrev:Lyngbeck skrev:Hvordan kan i benægte at > flere kilo = mere potientiale for masseudvikling < ?
hvis to personer har præcis samme muskelmasse i benene. Den ene kan bare squatte 50kg og den anden kan squatte 200kg. Så vil personen, der kan squatte 50kg, vel hurtigere gaine masse, end ham der kan squatte 200kg? eller er jeg totalt mistaken?

Ioxer skrev:Lyngbeck skrev:Hvordan kan i benægte at > flere kilo = mere potientiale for masseudvikling < ?
hvis to personer har præcis samme muskelmasse i benene. Den ene kan bare squatte 50kg og den anden kan squatte 200kg. Så vil personen, der kan squatte 50kg, vel hurtigere gaine masse, end ham der kan squatte 200kg? eller er jeg totalt mistaken?

christofferj skrev:Det vil være meget usandsynligt, for ikke at sige umuligt.

StefanM skrev:Nu må I fanme tage jer sammen. Den samme person, der squatter 155 kg VIL have større ben end da han squattede 100 kg (Med mindre han lever af skod kost) og sættene med 155 kg VIL give mere hypertrofistimuli. Det er ikke noget, de rkan diskuteres. Sådan er det bare.

alwin skrev:christofferj skrev:Det vil være meget usandsynligt, for ikke at sige umuligt.
WTF?
Denne fyr, har såvidt jeg ved, squattet 400kg.
Og denne gut, har squattet 500kg. (kunne ikke finde et bedre billede)
Hvis lår, er størst?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster