Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jenslyn87 skrev:

mrjz95 skrev:forstår du ik hvad jeg mener?

mrjz95 skrev:okay vi siger at jeg hver dag skal intage 3000kcal 180g protien 450g carbs og 85g fedt og jeg ved at jeg igemmen for de macros altså spiser det, men jeg så stadig er sulten har det så nogen betydening for at jeg f.eks ik ka gaine ? eller måske sviner muskle masse?
altså jeg spiser det men er f.eks stadig sulten igemmen dagen

Jenslyn87 skrev:mrjz95 skrev:okay vi siger at jeg hver dag skal intage 3000kcal 180g protien 450g carbs og 85g fedt og jeg ved at jeg igemmen for de macros altså spiser det, men jeg så stadig er sulten har det så nogen betydening for at jeg f.eks ik ka gaine ? eller måske sviner muskle masse?
altså jeg spiser det men er f.eks stadig sulten igemmen dagen
Hvis du ved, hvor mange kalorier du nu engang skal have for at tage på eller tabe dig fornuftigt og kontrolleret, så kan du uden problemer underkende din sult... At du så ligefrem skal gå og være sulten under et bulk lyder meget mærkeligt. Du kan overveje at skære en del i dine carbs og øge dit protein-indtag tilsvarende. Det vil alt andet lige give væsentligt mere mæthedsfornemmelse

Tank skrev:Det er ikke noget problem. Men det er selvfølgelig ikke rart at gå og være sulten hele tiden. Som foreslået kan man skrue lidt op for proteinindtaget, og så kan man som oftest bytte en del kulhydratkilder ud med grøntsager da de fylder mere i maven.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster