.Nogle der har erfaringer med denne side: http://danmark.supravon.com/

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kristian Lyng skrev:Skoene er fake. Hjemmesiden er lort.

Frederikrr skrev:Kristian Lyng skrev:Skoene er fake. Hjemmesiden er lort.
Kan du uddybe "Hjemmesiden er lort" ??

Kristian Lyng skrev:Frederikrr skrev:Kristian Lyng skrev:Skoene er fake. Hjemmesiden er lort.
Ja da![]()
For det første er utroligt mange modellerne aldrig nogensinde blevet lavet. Priserne er helt hen i vejret og den kæmpe rabat passer ikke i overensstemmelse med de rigtige priser. Hvis du nærlæser selve hjemmesiden vil du også se at sproget er dårligt oversat aka Hjemmesiden er fake. Chancen for du får din vare er stor, men chancen for at varen er ægte er ikke tilstede. Køb i stedet fra sider som Labforum.dk, Factory413.com (min favorit), supra egen hjemmeside hvor du under "dealers" også kan finde ægte hjemmesider, som er certificeret af Supra selv.
. 
Frederikrr skrev:Kristian Lyng skrev:Frederikrr skrev:Kristian Lyng skrev:Skoene er fake. Hjemmesiden er lort.
Ja da![]()
For det første er utroligt mange modellerne aldrig nogensinde blevet lavet. Priserne er helt hen i vejret og den kæmpe rabat passer ikke i overensstemmelse med de rigtige priser. Hvis du nærlæser selve hjemmesiden vil du også se at sproget er dårligt oversat aka Hjemmesiden er fake. Chancen for du får din vare er stor, men chancen for at varen er ægte er ikke tilstede. Køb i stedet fra sider som Labforum.dk, Factory413.com (min favorit), supra egen hjemmeside hvor du under "dealers" også kan finde ægte hjemmesider, som er certificeret af Supra selv.
Tak skal du have.
- vidste godt de var fake. Men hvis man er sikker på, at få sin vare. Vil jeg da gerne give det et forsøg..
I forvejen synes jeg ikke supras kavlitet er helt i top. Jeg har min. haft 5 par supra inden for de sidste 3-4 år. Hvor de er bestilt hos (link slettet).dk eller labforum.dk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster