Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 854
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 852

Følg bodybuilding.dk på

Syg og træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey, jeg føler mig stadig lidt sløj efter at have været syg hele dagen igår, og er stadig snottet.

Ville det være bedst at vente yderligere en dag (har ikke trænet siden tirsdag) eller træne idag på trods af at være lidt smadret endnu? Træner FB, så ville tage op imod 3-4 timer.
Grunden til at jeg gerne vil træne idag på trods af at være syg, er grundet at jeg tror den tid hvor jeg er extra stærk efter rest. begynder at forsvinde imorgen, da jeg plejer hver anden dag.

Any tips? :-k
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er en vurderingsag, hvor svaret findes hos dig selv. Føler du dig klar til at træne - så træn. Føler du dig ikke klar - så hold en ekstra dag. Hvordan kan dit program vare helt op til 4 timer?
Brugeravatar

Geografisk sted: Assens, Fyn.

Træner her: Fitness World Assens

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Prøv det, men lad være med at give den max gas. Din krop er syg og skal have tid og ro til at komme sig, og det kan den ikke hvis du smadrer løs i centeret i 4 timer. Gå lidt ned i intensitet og måske også volumen og se hvad du kan. Hvis du ignorerer kroppens signaler kan du godt komme ud for at forlænge din sygeperiode, og det er jo ikke ønskværdigt ;)
Jeg prøvede selv at træne engang jeg var virkelig syg, og startede som jeg altid ville gøre iflg. mit program med dødløft, men efter 4-5 reps var jeg helt færdig og ved at kaste op og besvime. Så jeg måtte lægge mig hjem i sengen igen. Lad være med at tvinge det igennem, hvis du ikke er rask.
Hellere en dag mere hjemme fra start af, end 3 ekstra fordi man troede man kunne.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: 7500

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

Det kan vi næsten ikke svare på. Vi ved jo ikke hvordan du har det. Det er vel forskelligt fra person til person om man vil tage op at træne. Føler du at du kan få en fornuftig træning kørt igennem uden du tror du bliver mere sløj af det? Hvis ja, så go for it.
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online