Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

asusvenus skrev:Hvor gammel er du? Hvis du er ung ville jeg udnytte dette, da dit test niveau er højere, og bulk, ville være en hel del nemmere end i fremtiden..
Nu ved jeg så heller ikke hvor høj en fedtprocent vi snakker om her.

krang skrev:asusvenus skrev:Hvor gammel er du? Hvis du er ung ville jeg udnytte dette, da dit test niveau er højere, og bulk, ville være en hel del nemmere end i fremtiden..
Der står i hans pprofil, at den er på 22 %, og det kan ikke tage mere end et par måneder højest at skrælle væk. Så den faktor er vist ikke rigtigt relevant her

asusvenus skrev:krang skrev:asusvenus skrev:Hvor gammel er du? Hvis du er ung ville jeg udnytte dette, da dit test niveau er højere, og bulk, ville være en hel del nemmere end i fremtiden..
Der står i hans pprofil, at den er på 22 %, og det kan ikke tage mere end et par måneder højest at skrælle væk. Så den faktor er vist ikke rigtigt relevant her
bla bla bla
(Don't do drugs kids)

krang skrev:asusvenus skrev:krang skrev:asusvenus skrev:Hvor gammel er du? Hvis du er ung ville jeg udnytte dette, da dit test niveau er højere, og bulk, ville være en hel del nemmere end i fremtiden..
bla bla bla
(Don't do drugs kids)
?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster