Det er næsten det eneste jeg kan sige. Absolut fedeste koncert-oplevelse jeg hidtil har haft. Der var så uhyggeligt meget energi, så mange pissefede numre og så usandsynligt fed stemning, at man skulle tro det var løgn
De lagde ud med at spille Soldier Side som intro og derefter BYOB, som nærmest lettede taget på Valby Hallen. Derfra var det et rent overflødighedshorn af sindssygt tung og hård metal, som da også fik temperaturen i den meget ringe ventillerede bygning op omkring 50 grader. Numrene fra den nye plade var nærmest absurd fede live, og specielt Cigaro og BYOB var højdepunkter. Mange af de gamle numre var dog også helt exeptionelle og her synes jeg at især Psycho, Prison Song og Toxicity var over al forventning.
Skulle jeg dog alligevel kritisere dette orgie af fed musik må det dog siges at der nærmest var uudholdeligt midt i salen, hvor jeg stod, og jeg måtte derfor gentagne gange stille mig på tæer for at snappe efter vejret. Lyden var faktisk helt i orden og de spillede også de fleste numre tæt og med god energi. Jeg synes dog alligevel de står for stille på scenen og laver for lidt løjer med folk. Det ændrer dog ikke på at det var et gennemført show med en masse fed lys og lyd.
Som en lille note, synes jeg lige jeg ville fortælle, at jeg gik på toilettet og vred min t-shirt inden ekstranumrene, og jeg hældte mindst ½ liter sved ud i håndvasken

Oh well, vi kan vel bare glæde os til Giants of Rock d. 10. og håbe det bliver vildere