Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin Bubbel skrev:Hvordan taber fedt samtidig med at få lidt mere muskelmasse, rent kalorie- og ernæringsmæssigt?
Jeg styrketræner 3 gange om ugen, og cykler og/eller løber 3 gange om ugen. Ikke samme dag. 1 dag om ugen har jeg `fri`.
Jeg er i tvivl om kalorie-indtag... Man skal være i kalorie-underskud for at tabe sig, men i kalorie-overskud for at bygge muskler på...?

Belive skrev:Martin Bubbel skrev:Hvordan taber fedt samtidig med at få lidt mere muskelmasse, rent kalorie- og ernæringsmæssigt?
Jeg styrketræner 3 gange om ugen, og cykler og/eller løber 3 gange om ugen. Ikke samme dag. 1 dag om ugen har jeg `fri`.
Jeg er i tvivl om kalorie-indtag... Man skal være i kalorie-underskud for at tabe sig, men i kalorie-overskud for at bygge muskler på...?
Start med kalorieunderskud - og når du så er tilfreds med vægten, kan du begynde på et leanbulk
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Belive skrev:Martin Bubbel skrev:Hvordan taber fedt samtidig med at få lidt mere muskelmasse, rent kalorie- og ernæringsmæssigt?
Start med kalorieunderskud - og når du så er tilfreds med vægten, kan du begynde på et leanbulk
Hvilket du kan sige uden at kende noget som helst til udgangspunktet?
For utrænede personer er det i øvrigt muligt at tabe fedt og opbygge muskelmasse på samme tid.

Belive skrev:One Man Army skrev:Belive skrev:Martin Bubbel skrev:Hvordan taber fedt samtidig med at få lidt mere muskelmasse, rent kalorie- og ernæringsmæssigt?
Hvilket du kan sige uden at kende noget som helst til udgangspunktet?
For utrænede personer er det i øvrigt muligt at tabe fedt og opbygge muskelmasse på samme tid.
Jeg kan jo se, at han har oprettet ligende tråde før, derfra mit råd
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster