Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kcfbes skrev:Hej,
Jeg står i denne situation at jeg gerne vil tage på i vægt, da jeg kun vejer 64 kilo og er 1,79 høj.
Jeg har meldt mig ind i fitness.dk og har tænkt mig at styrketræne da muskler skulle veje en del.
Men kunne godt tænke mig at få nogle råd til en god madplan. En madplan hvor man gerne kunne tage på.
Udover det har jeg købt noget bodylab weight gainer, men får tyndmave hver gang jeg drikker det, er det normalt? og kommer man over det når maven har vænnet sig til det?
på forhånd tak.

BOOBS skrev:kcfbes skrev:Hej,
Jeg står i denne situation at jeg gerne vil tage på i vægt, da jeg kun vejer 64 kilo og er 1,79 høj.
Jeg har meldt mig ind i fitness.dk og har tænkt mig at styrketræne da muskler skulle veje en del.
Men kunne godt tænke mig at få nogle råd til en god madplan. En madplan hvor man gerne kunne tage på.
Udover det har jeg købt noget bodylab weight gainer, men får tyndmave hver gang jeg drikker det, er det normalt? og kommer man over det når maven har vænnet sig til det?
på forhånd tak.
det er hverken bodylabs eller musceltech's produkter der gør du tager på, det er dit samlede kalorie indtag i løbet af en dag det gør du tager på.![]()
du skal ikke hører på idioten oven over... han blir forhåbentlig SNART banned.

BOOBS skrev:kcfbes skrev:Hej,
på forhånd tak.
det er hverken bodylabs eller musceltech's produkter der gør du tager på, det er dit samlede kalorie indtag i løbet af en dag det gør du tager på.![]()

konvict79 skrev:BOOBS skrev:kcfbes skrev:Hej,
på forhånd tak.
hør her nissefar tror du skal undersøge hva der er i diverse produkter før du udtaler dig
og med hensyn til at blive bannet hva for kan du ik tåle sandheden ellers syntes jeg bare du skal fise tilbage til sandkassen
og men hensyn til at 2,5 af 3 cm på biceps der var fedt du skal vist ikke snakke om fedt med den store fede dunk du render med
og de store fede tittis du liger trolderrik

konvict79 skrev:hør her nissefar tror du skal undersøge hva der er i diverse produkter før du udtaler dig
og med hensyn til at blive bannet hva for kan du ik tåle sandheden ellers syntes jeg bare du skal fise tilbage til sandkassen
og men hensyn til at 2,5 af 3 cm på biceps der var fedt du skal vist ikke snakke om fedt med den store fede dunk du render med
og de store fede tittis du liger trolderrik

winsilver skrev:Som der blev nævnt i et andet indlæg så køb koffein, kreatin, beta alanine og taurine og du har hoved indgredienserne i muscletech's produkter.
Det gider jeg da ikk, for jeg hedder Konvicht og jeg køber bare muscletech, og spilder en masse penge!

konvict79 skrev:hallo winsilver kom nu frem fra busken og ta udfordrinen op så og se hva der giver mest ik men self har man ik råd til muscheltech produkter ka jeg da godt se problemet deri men du skulle nu tage og prøve det frem for bodylab så vil du ku se hva jeg mener

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster