Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ukendtperson skrev:Jeg personligt er ikke vild med det tribal lignende mønster.
Hvis det har en betydning for dig så er det helt fint, men er ikke noget jeg ville gå efter.
Mht længden af tussen, så skal du overveje kraftigt hvilke konsekvenser det kan få for fremtidige job muligheder. Men hvis de er sikret og intet har imod tusser, så gå efter hele armen
- Tror faktisk også bare jeg vil gå efter noget på brystkassen her først, da det satme bliver dyrt hvis jeg går efter det hele 

Windfeldt skrev:Folk som mener tatoveringer SKAL have en betydning er fulde af pis. Lav det du vil ha' men gå ikke over strejen (hænder og hoved)

Windfeldt skrev:Folk som mener tatoveringer SKAL have en betydning er fulde af pis. Lav det du vil ha' men gå ikke over strejen (hænder og hoved)

Active skrev:Ukendtperson skrev:Jeg personligt er ikke vild med det tribal lignende mønster.
Hvis det har en betydning for dig så er det helt fint, men er ikke noget jeg ville gå efter.
Mht længden af tussen, så skal du overveje kraftigt hvilke konsekvenser det kan få for fremtidige job muligheder. Men hvis de er sikret og intet har imod tusser, så gå efter hele armen
Tak for svaret, dog mener jeg mere at det er ''maya'' end det er tribal, men skal jeg ikke kunne sige- Tror faktisk også bare jeg vil gå efter noget på brystkassen her først, da det satme bliver dyrt hvis jeg går efter det hele

Active skrev:Hey guys (:
Jeg overvejer utroligt meget at få mig en tatovering. Jeg har kigget på nogle forskellige, dog er jeg fuldstændig forelsket i 2, som der egentlig er meget ens.
Den til venstre går lidt længere nede af armen end den anden, som jeg syntes ser federe ud, dog er jeg bange for at hvis jeg nu skal dække den, så bliver det et problem. (Går altid med t-shirt).
Hvad syntes i drenge om den? Mener i det ville være for voldsomt, som ens første tattoo, som 18 årig?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster