Det er omkring tænderne på denne her bandit der skal laves større

Mvh Martin Engelund

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

justdie skrev:Som det kan ses på billedet er tænderne lavet med hvid farve, og det sorte har en meget sort kontrast. Det er ikke muligt at få lavet større tænder ved at tatovere oven i det sorte, den eneste mulighed er at få det laseret og derefter få lavet tænderne større, men det vil være en ekstrem lang proces (vil nok tage et år) også derefter få lavet tænderne større, men uden garanti for at det vil blive et pænt resultat. Du må nok bare lære at leve med det

Engelund skrev:justdie skrev:Som det kan ses på billedet er tænderne lavet med hvid farve, og det sorte har en meget sort kontrast. Det er ikke muligt at få lavet større tænder ved at tatovere oven i det sorte, den eneste mulighed er at få det laseret og derefter få lavet tænderne større, men det vil være en ekstrem lang proces (vil nok tage et år) også derefter få lavet tænderne større, men uden garanti for at det vil blive et pænt resultat. Du må nok bare lære at leve med det
Der er ikke hvid i tænderne er bare pisse bleg
du tror ikke det er muligt at lave massiv lys grå farve derpå for at gøre dem større ? magter bare ikke at skulle få laser for det :p

JustDie skrev:Jo det er det, men helt seriøst vil slutresultatet med garanti blive tarveligt.

Storfod skrev:Don't.. Det vil komme til at ligne lort, hvis man overhovedet vil kunne se det pga. den sorte farve..
Og desuden er den da fed som den er!
den bliver nok også bare sådan her 
Fyrkat skrev:Du kan evt. få fjernet noget af det sorte med en laser, og derefter få dem skitseret større.

Søren pedersen skrev:Sådan![]()
mvh

BloodJunkie skrev:Du kan snakke med copehagen body extremes og få dem brændt eller skåret større. Det kræver dog ret store nosser.
Den her blev f.ek.s tusset fuldstændig sort, hvorefter mønster og det er skåret i huden.

justdie skrev:BloodJunkie skrev:Du kan snakke med copehagen body extremes og få dem brændt eller skåret større. Det kræver dog ret store nosser.
Den her blev f.ek.s tusset fuldstændig sort, hvorefter mønster og det er skåret i huden.
Det der er jo ikke for folk der har en passion for tatoveringer, men derimod folk der har en fetish for smerte og særligheder.

A Menace To Chicken skrev:justdie skrev:BloodJunkie skrev:Du kan snakke med copehagen body extremes og få dem brændt eller skåret større. Det kræver dog ret store nosser.
Det der er jo ikke for folk der har en passion for tatoveringer, men derimod folk der har en fetish for smerte og særligheder.
.. to ord der, iflg. rigtig mange mennesker, beskriver tatoveringer ganske udmærket.
Bodymodification er bodymodification, tatoveringer inklusive.

murdockrates skrev:Her er et hurtigt relateret spørgsmål.
Hedder det:
- Er du blevet tusset?
eller
- Er du blevet tuschet?
Relaterer det til (tat)toos-delen eller til at blive tegnet på?

justdie skrev:murdockrates skrev:Her er et hurtigt relateret spørgsmål.
Hedder det:
- Er du blevet tusset?
eller
- Er du blevet tuschet?
Det er vel bare dumt slang, personligt synes jeg det er nedværdigende og jeg forbinder automatisk folk der omtaler tatoveringer på den måde som folk der har en lavere IQ end gennemsnittet - lidt ligesom folk der kalder cigaretter for smøger, men bare mine 2 cents.

justdie skrev:murdockrates skrev:Her er et hurtigt relateret spørgsmål.
Hedder det:
- Er du blevet tusset?
eller
- Er du blevet tuschet?
Det er vel bare dumt slang, personligt synes jeg det er nedværdigende og jeg forbinder automatisk folk der omtaler tatoveringer på den måde som folk der har en lavere IQ end gennemsnittet - lidt ligesom folk der kalder cigaretter for smøger, men bare mine 2 cents.

Storfod skrev:Kan du høre forskel på "tusset" og "tuschet"?
Hvad ér forskellen?

murdockrates skrev:justdie skrev:murdockrates skrev:Her er et hurtigt relateret spørgsmål.
Hedder det:
- Er du blevet tusset?
eller
- Er du blevet tuschet?
jotak, jeg har godt luret at det er slang :-D. Det var nu mere for at høre hvilket et af ordene - tuschet eller tusset - folk brugte.
I øvrigt, du mener ikke 'bare mine 2 cents' er slang? Et amerikansk udtryk, der udelykkende er blevet daniseret og inkorporeret i vores sprogbrug, grundet den tiltagende amerikanisering af verden.

A Menace To Chicken skrev:Storfod skrev:Kan du høre forskel på "tusset" og "tuschet"?
Hvad ér forskellen?
Stavningen.

justdie skrev:jo præcis derfor jeg brugte det

A Menace To Chicken skrev:Storfod skrev:Kan du høre forskel på "tusset" og "tuschet"?
Hvad ér forskellen?
Stavningen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster