eller andre ideer "Wager" skal bare være en del af det og ja er forberedt på der kommer en masse haters ved at oprette denne tråd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
eller andre ideer "Wager" skal bare være en del af det 

Anden skrev:Hvorfor dit efternavn? er du bange for at glemme det?![]()
Det her er ikke hate. Jeg synes selv en velovervejet tatovering med betydning kan være mega fed meeeen; tænk på at du skal have den resten af livet.. efternavn + et douchy citat ville jeg sku blive træt af

Stu skrev:seriøst lad være med at tatovere dit efternavn. Det er så fail, at det går ondt, når jeg ser folk have det ned ad underarmen eller over brystet. Skrue op for kreativiteten i stedet ;)

Legend skrev:Jeg kan godt tegne det flot til dig. Det kommer dog til at koste dig 500kr/timen.

wager skrev:Legend skrev:Jeg kan godt tegne det flot til dig. Det kommer dog til at koste dig 500kr/timen.
kan godt få det tegneter bare lidt i tvivl, men på den anden side, så betyder det meget for mig aldrig at gi op i sin sport

wager skrev:Synes det er mere fail folk der får lavet tribal og andre ting som bare er random

SmashingBull skrev:jeg må nu sige, det normalt ikke kønt, at få tatoveret sit navn, men hvis du kan gøre noget specielt ud af det, og du mener det er det du vil ha, så få det lavet, men vær fornuftig og gå og tænk over det i et styk tid før du gør det. så du ikke ender med at fortryde...

A Menace To Chicken skrev:.. jeg tror jeg have tusset, med kringlet formskrift, et ægte statement/antistatement/feel-the-profound-irony-statement:
Tattoos are SO yesteryear.
henover lænden.
.. jeg ville blive hipsternes ukronede konge.

StefanM skrev:A Menace To Chicken skrev:.. jeg tror jeg have tusset, med kringlet formskrift, et ægte statement/antistatement/feel-the-profound-irony-statement:
Tattoos are SO yesteryear.
henover lænden.
.. jeg ville blive hipsternes ukronede konge.
Jamen, hvad vil du så gøre til næste år?

wager skrev:ja det er en mulighedmen det kunne være meget rart hvis nogen smed nogen ideer her på sitet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster