Navn: Philip ’Joh-NAI’ Johansen
Alder: 23
Højde: 182
Vægt: 72kg
Trænings erfaring: ca. 3 år efterhånden. dog MEGET on/off.
Har altid været aktiv i sportslivet og har en forbrænding der siger spar2. Jeg har svømmet på konkurrence niveau i 13år og dyrket mange former for sport. Kegler, badminton, fodbold, tennis etc.
Fodbolden er sat lidt på standby pga. vejret – er et udpræget sommer menneske – men prøver at holde formen ved lige ved regelmæssig cardio træning.
Mit mål med træning er at blive lidt større, mere muskuløs og komme i bedre form. Har dog altid været muskuløs pga. min svømning og sport, men vil dog gerne blive en anelse større og så er det jo sjovt at man kan skifte det våde miljø ud med et varmt svedende fitnesscenter!:)
Hvad angår min kost så har jeg ikke noget decideret kostplan, da jeg ikke gider at veje og måle hvad jeg antager, men også fordi jeg forbrænder alting ufatteligt hurtigt så det har aldrig interesseret mig at gå efter i sømmene med hvad jeg spiser.
Jeg vil dog sige på det seneste at jeg ikke spiser så meget junk og ”fed” mad som jeg plejede. Da jeg gerne skulle kunne se en kniv skarp 6pack (øl?) til sommer! ;)
Drikker en protein shaker efter hver træning og cardio.
Jeg kunne dog blive ved med at skrive, men for at spare jer for kedsomheden stopper jeg her og lader evt. spørgsmål komme udefra:

Take care og god vind i træningen!