Alder: omkring 53% af et gigasekund (er du ikke i stand til, med mental aritmetik, at konvertere denne enhed til år, vil jeg gerne slå én ting fast. Du er IKKE velkommen i loggen)
Højde: 230 barleycorn (den enhed man benytter i britiske og amerikanske skostørrelser)
Vægt (morgen efter toilet): 97-ish kilogram.
Træningserfaring: Længere end hvad mine resultater indikerer.
Mål med træningen: En fysik som Kai Greene blot uden gut. Det regner jeg med at opnå inden for de næste 2-3 år. Selvfølgelig uden kemi, med minimum to ugentlige byture og en laissez-faire tilgang til kost, træning og søvn.
Mindst dårlige løft i nøje udvalgte, fuldstændigt tilfældige øvelser:
DL (koknventionel, u.bælte): 170kg (der var nogenlunde fart i)
Pushpress: 80kg
Squat (heels raised, u.bælte): 130kg (to singler, første med ok fart, den anden var LANGSOM)
Bænk (u.pause): 110kg (fin fart)
Alle sammen lavet i sidste uge. Som impliceret, er der givetvis til en smule mere.
Alt muligt andet LORT:
Jeg drikker meget mælk.
Jeg træner i Fresh Fitness. Det er ikke særligt heteroseksuelt. Jeg burde tage mig sammen og melde mig ind i The Gym.
Dagen før i overmorgen begynder jeg på 5-10-15-systemet som det er udlagt på bodylab.dk
Jeg har fastsat mine startvægte i mine 5@5-løft som følger:
BOR: 80kg
Squat: 85kg
RDL: 85kg
Pushpress: 50kg
Bænk: 75kg
Vægtene har jeg fastlagt ud fra fuldstændigt arbitrære kriterier. Eller ud fra de retningslinjer der udstikkes i artiklen på bodylab.dk. Jeg kan ikke huske det og er sgu da også LIGEGLAD.
Jeg regner med at køre programmet omkring 3 måneder og håber på at kunne følge progressionen i hovedløftene hele vejen. Derefter skal der CUTTES.
Ladies and gentlemen, without further ado, I now bid you adieu.

](./images/smilies/wallbash.gif)