Men ja, jeg er en dreng på 15 år som snart skal på efterskole den 17. August, har ikke nogen mål som sådan på arme, ben eller andet.
Det eneste er højde og vægt : 172 cm høj og vejer (pinlige) 75 kg.
Men ja imorgen vil den første log komme

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

CaliWali skrev:Jamen alt held of lykke både med træningen og efterskolen !!

matdp skrev:har du bare skrevet øvelserne eller er dette rækkefølgen?
Der alt for mange isolationsøvelser IMO og du har ikke nogen øvelse til lænden eller læggen?

MrWack skrev:matdp skrev:har du bare skrevet øvelserne eller er dette rækkefølgen?
Der alt for mange isolationsøvelser IMO og du har ikke nogen øvelse til lænden eller læggen?
Hvilke øvelser er der til lænden udover dødløft som jeg ikke er særlig meget for..![]()
Og jo, glemte helt calf raises.
Hvad ville gå galt hvis jeg brugte den rækkefølge som de nu er skrevet i ?

matdp skrev:MrWack skrev:matdp skrev:har du bare skrevet øvelserne eller er dette rækkefølgen?
Hvilke øvelser er der til lænden udover dødløft som jeg ikke er særlig meget for..![]()
Og jo, glemte helt calf raises.
Hvad ville gå galt hvis jeg brugte den rækkefølge som de nu er skrevet i ?
hmm hvis du ikke er glad for dødløft kunne du bruge hyperextensions![]()
Derudover burde du starte med de store basisøvelser til fx ben, ryg, skulder og bryst hvorefter du kan supplere med nogle isolationsøvelser som fx curls, lateral raises mm.

MrWack skrev:Så blev det endelig dagen hvor jeg skal starte på efterskole !
jeg glæder mig ekstremt meget, jeg glæder mig til at møde alle de nye mennesker og få nogle fede oplevelser.
Men vi må vist ikke have computer i den første 1½ uge, så der bliver ikke logget.
Udover det så har jeg lige taget en god cykeltur på 25 km klaret på ca. 52 minutter hvilket er ok i mit hoved.

Så jeg tænkte bare at der var gået en måneds tid uden log
Er din 1RM liste opdateret, eller er der kommet mere på siden? 

MrWack skrev:Tiden har nu bestemt sig, og det kommer til at ske!
Stats (af hvad jeg nu har)
16 år
175 cm høj.
blå øjne
da jeg startede cut (denne uge) : 83,4 var startsvægten.
Billeder kommer om lidt tid først!
Den første log imorgen kommer til at være Ryg, biceps, ben
Skør fact eller youtube klip ved hver log, inklusiv denne.
youtube : et af Mick Øgendahls bedre jokes!

DGammelgaard skrev:Hovsa, jeg havde kun kigget på datoen, og ikke på årstal!Så jeg tænkte bare at der var gået en måneds tid uden log
Er din 1RM liste opdateret, eller er der kommet mere på siden?
Ja jeg har selv gået på efterskole, dog før jeg begyndte at træne, men der var også kun en latpulldownmaskine, som blev brugt lidt forskelligt, og så elastik, bike, løbebånd(som man måtte træde igang!) og stepmaskine.. Ak og ve så er FW dog alligevel bedre!

Hvor lang tid tager sådan en træning?
DGammelgaard skrev:Det ser da meget pænt udHvor lang tid tager sådan en træning?

Og med dit dødløft, så ligner det meget at du bare læner bagud med ryggen, og ikk strammer dine balder?

DGammelgaard skrev:Jeg kan se at du allerede får hjælp til din squat i tekniktrådenOg med dit dødløft, så ligner det meget at du bare læner bagud med ryggen, og ikk strammer dine balder?
Flot træning idag forresten

MrWack skrev:DGammelgaard skrev:Jeg kan se at du allerede får hjælp til din squat i tekniktrådenOg med dit dødløft, så ligner det meget at du bare læner bagud med ryggen, og ikk strammer dine balder?
Det kan godt ske, da jeg stortset, har oplært mig selv!
Mange tak!
Eller.. det er noget jeg skal arbejde med når jeg kan træne ben igen 

DGammelgaard skrev:MrWack skrev:DGammelgaard skrev:Jeg kan se at du allerede får hjælp til din squat i tekniktrådenOg med dit dødløft, så ligner det meget at du bare læner bagud med ryggen, og ikk strammer dine balder?
Mange tak!
Det er selv noget jeg skal arbejde med, så jeg lagde lige mærke til detEller.. det er noget jeg skal arbejde med når jeg kan træne ben igen

MrWack skrev:DGammelgaard skrev:MrWack skrev:DGammelgaard skrev:Jeg kan se at du allerede får hjælp til din squat i tekniktrådenOg med dit dødløft, så ligner det meget at du bare læner bagud med ryggen, og ikk strammer dine balder?
Mange tak!
Det er selv noget jeg skal arbejde med, så jeg lagde lige mærke til detEller.. det er noget jeg skal arbejde med når jeg kan træne ben igen
Lyder trist med den skade!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster