Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bork skrev:Ganske enkelt, tja jeg syntes da det er lidt svært at finde rundt i.
Men jeg vil helt klart prøve med dette når jeg skal bulke, indtil videre tror jeg dog at jeg venter med at carb cycle under mit cut.

Poliquin skrev:De sidste 8 uger har jeg levet 95% efter carbs cycling og har virkelig fået gode resultater ud af detDog er jeg ikke altid enig i Thib´s måde at køre det på. Jeg mener det er ekstremt vigtigt at få carbs før træning eks.

Mini-Fisker skrev:Poliquin skrev:De sidste 8 uger har jeg levet 95% efter carbs cycling og har virkelig fået gode resultater ud af detDog er jeg ikke altid enig i Thib´s måde at køre det på. Jeg mener det er ekstremt vigtigt at få carbs før træning eks.
Så kan man jo bare tage det måltid om aftenen som han mener man skal, og få før træning. Eller dele det ud, så du også får lidt om aftenen. Men jeg vil også have carbs før min træning, så jeg har en masse energi.

Poliquin skrev:Mini-Fisker skrev:Poliquin skrev:De sidste 8 uger har jeg levet 95% efter carbs cycling og har virkelig fået gode resultater ud af detDog er jeg ikke altid enig i Thib´s måde at køre det på. Jeg mener det er ekstremt vigtigt at få carbs før træning eks.
Så kan man jo bare tage det måltid om aftenen som han mener man skal, og få før træning. Eller dele det ud, så du også får lidt om aftenen. Men jeg vil også have carbs før min træning, så jeg har en masse energi.
Der er absolut ingen grund til carbs om aftenen hvis man har trænet tidligere på dagen

Mini-Fisker skrev:Poliquin skrev:Mini-Fisker skrev:Poliquin skrev:De sidste 8 uger har jeg levet 95% efter carbs cycling og har virkelig fået gode resultater ud af detDog er jeg ikke altid enig i Thib´s måde at køre det på. Jeg mener det er ekstremt vigtigt at få carbs før træning eks.
Der er absolut ingen grund til carbs om aftenen hvis man har trænet tidligere på dagen
Mente også hvis man f.eks spiser sin aftensmad en time efter træning, så går det nok med 25-50g ris.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster