Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1577
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1574

Følg bodybuilding.dk på

Tilskud i hvilket rækkefølge?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej Alle sammen

Jeg har et meget stort spørgsmål om hvilket rækkefølge jeg skal tage mine kosttilskud i.

Jeg tager flydende aminosyre inden træning, og efter træning antager jeg kreatin og protein pulver.
På off dage indtager jeg kreatin ved måltiden om aftenen.

Nogen som har en bedre idé ang. indtagelsen på træningsdage?

Jeg spiller amerikansk fodbold, for mig er det bare en sport, men er der andre som indtager noget efter sport? er det vigtigt?

Jeg styrketræner 3 gange i ugen, og football 2 gange.. Om torsdagen er jeg i fitness 1-1½ time og så hjem i 1 time bagefter og så til træning derefter.

På forhånd tak, håber der kommer en del ud af dette. Hvis i har andre ideer om gode sager må i også gerne skrive der, og i hvilket rækkefølge osv.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Brug hellere dine penge på god og nærende mad, end kreatinen og den flydende amino.

Just my 2 cents.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

jeg ville personligt "bare" holde mig til noget proteinpulver efter træning, hvis jeg ikke fik dækket mit proteinbehov i løbet af dagen på andre måder.. Desuden, bruger jeg koffein piller engang imellem før træning for at få energi og overskud til mit træningspass..
Brugeravatar

Jamen Guys, det var jo sådanset ikke om i mente jeg skulle tage mindre.. Jeg dyrker sygt meget i løbet af en uge, og alt det jeg SKAL spise kan jeg ikke nå.. Derfor jeg gerne ville høre om nogle kunne hjælpe med den rigtige måde at sammensætte kosttilskud på.

Men alligevel, tak for jeres svar og jeg sætter pris på det i skriver.. Men jeg dyrker bare lidt for meget til slet ikke at tage noget. Det føler jeg selv.

Styrkeliste

Provo23 skrev:Jamen Guys, det var jo sådanset ikke om i mente jeg skulle tage mindre.. Jeg dyrker sygt meget i løbet af en uge, og alt det jeg SKAL spise kan jeg ikke nå.. Derfor jeg gerne ville høre om nogle kunne hjælpe med den rigtige måde at sammensætte kosttilskud på.

Men alligevel, tak for jeres svar og jeg sætter pris på det i skriver.. Men jeg dyrker bare lidt for meget til slet ikke at tage noget. Det føler jeg selv.

Fair enough, hvis du føler det giver dig et "mental edge", skal du ikke fjerne det synes jeg.

Bare sørg for altid at have "real" food som første prioritet og tilskudene som nr to!

God vind!
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Kostplan: Vis kostplan

Real food er også noget jeg går meget op i at få. Jeg spiser 1 time inden jeg skal over at træne, og jeg spiser meget gerne noget når jeg kommer hjem. Rygbrod er noget jeg spiser meget, og så får jeg det gerne med noget fisk eller kød på. Når der er mulighed for kød, så kommer det ned.

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster