Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Tinitus

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg er på det seneste begyndt at opleve tinitus, det kommer af og til i minutter og forsvinder, men inden for de sidste to uger, har jeg oplevet to gange, hvor det varede helt aftenen, på mit højre ører. Og lidt ømhed på det venstre, er stoppet med alt brug af hørertelefoner med musik i, det eneste tidspunkt jeg bruger headsæt, er når jeg snakker på Skype.

Har i prøvet dette?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Når jeg har været til koncert/festival, eller været i byen plejer jeg som regel at have hylen i ørene, det er kun normalt at have hvis du udsætter dine ører for meget høj decibel. Det behøver ikke nødvendigvis at komme fra musik, men kan også komme fra en masse andre ting såsom slibesten, vinkelslibere, save o. lign. Udsætter du dig selv for disse ting i hverdagen så gå med høreværn. Det er ikke normalt man har tinitus hvis man ikke har udsat sig selv for høje lyde inden for de foregående par dage. Hvis det bliver ved så snak med din læge, han kan henvise dig til en speciallæge. Hvis du har problemer med at sove så gå ind på www.rainymood.com
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg arbejde hos en entreprenør hvor vi skulle bore 12 jernrør ned som var 2meter lange, det tog en hel dag med en stor mofo tryk bor og jeg havde ikke nogen øre bøffer. Jeg havde tinitus i en uge men så gik det væk igen. pheeeeeeewwwwwwwww

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog

Chok´Itan skrev:Jeg er på det seneste begyndt at opleve tinitus, det kommer af og til i minutter og forsvinder, men inden for de sidste to uger, har jeg oplevet to gange, hvor det varede helt aftenen, på mit højre ører. Og lidt ømhed på det venstre, er stoppet med alt brug af hørertelefoner med musik i, det eneste tidspunkt jeg bruger headsæt, er når jeg snakker på Skype.

Har i prøvet dette?

Jeg har haft tinitus de sidste fem år. Du kan få det undersøgt, da der kan være tale om en fysisk eller ikke fysisk skade. Mit er ikke en fysisk skade, så der kan som sådan ikke gøres det vilde ved det. Dog kan man mindske symptomerne ved at undgå koffein i "store mængder", sørge for at få sin søvn og selvsagt undgå høj musik og propper til ipod, telefon osv. :P
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.

Geografisk sted: Nordjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Det skal måske siges at hvis det ikke er en fysisk skade kan man med den rette indstilling ofte få tinitus til at forsvinde igen eller abstrahere fra dette :D
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.

Geografisk sted: Nordjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Jeg har lige haft en omgang med mit venstre øre, Det startede som en prop hvor jeg var næsten helt døv på øret, så fik jeg nogle øredråber og en øreskyller, da proppen gik væk havde jeg en konstant hyletone i øret i en uge..
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Kostplan: Ingen kostplan

PatrickSan skrev:Det skal måske siges at hvis det ikke er en fysisk skade kan man med den rette indstilling ofte få tinitus til at forsvinde igen eller abstrahere fra dette :D

Hvordan?

Reputation point: 5

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00

Tilbage til Off topic

Brugere online