Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 989
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 986

Følg bodybuilding.dk på

Tips og Tricks

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB!

Jeg har nu trænet i godt og vel et halvt år. I starten var det bare med maskiner, men her på det sidste lidt mere seriøst med programmer osv. Problemet er bare, at jeg ikk rigtig synes, der er nogen udvikling med mine muskler. Måske er det de forkerte øvelser jeg bruger. Derfor søger jeg et simpelt program, som virkelig får musklerne til at sparke røv, jeg træner 2-3 gange om ugen, også cykler jeg ca. 100 km om ugen som cardio. Håber I vil give nogle forslag - tak på forhånd

:)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

s.b.a. skrev:Hej BB!

Jeg har nu trænet i godt og vel et halvt år. I starten var det bare med maskiner, men her på det sidste lidt mere seriøst med programmer osv. Problemet er bare, at jeg ikk rigtig synes, der er nogen udvikling med mine muskler. Måske er det de forkerte øvelser jeg bruger. Derfor søger jeg et simpelt program, som virkelig får musklerne til at sparke røv, jeg træner 2-3 gange om ugen, også cykler jeg ca. 100 km om ugen som cardio. Håber I vil give nogle forslag - tak på forhånd

læs artiklerne på forumet omkring træning :)
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Kan se i dine stats at du har spurgt om det samme i samtlige af dine indlæg siden din oprettelse i starten af januar. Tag nu og læs nogle artikler som der også står som besvarelser i samtlige indlæg du har fået besvaret tidligere. Du bliver kun klogere af det (Og nej det gør ikke ondt!).
Alkohol løser ingen problemer!.. Men alligevel, det gør mælk jo heller ik`...
Brugeravatar

Kan ikk rigtig bruge de artikler til noget, da jeg søger noget personlig erfaring ;)

Kan der være en mulighed for, at artiklerne er skrevet udfra personlige erfaringer. :-k
"Train insane or remain the same!"
Brugeravatar

Geografisk sted: South

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 6.00
- Dødløft: 9.00

Krestnk skrev:Kan der være en mulighed for, at artiklerne er skrevet udfra personlige erfaringer. :-k

Nejnej, det er fuldstændigt utænkeligt. Præcis ligeså utænkeligt som at topicstarter måske ikke spiser nok, og at han derfor ikke får gains.
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

s.b.a. skrev:Hej BB!

Uanset hvilke øvelser du tager skulle der jo gerne ske fremskridt. Jeg er ikke den store tilhænger af maskiner så efter min mening undgå dem så vidt muligt.
Du skriver at du ikke rigtig synes der er nogen udvikling med dine muskler. Mener du styrke eller masse?

1.) Hvis du mener masse: Fokuser på de store muskelgrupper og kør få reps. 6-8. Cykel evt. noget mindre. Det lyder af meget 100km. Men nu ved vi selvfølgelig heller hvordan dine stats er, hvad dit udgangspunkt er osv.

2.) Hvis du mener styrke: Muligvis ska du presse dig selv noget mere, måske mangler du selvdiciplin til at komme afsted eller måske er din kost af H til, det gælder forøvrigt også hvis du savner masse. Lav en kostplan og følg den. Det kan gøre underværker.
Brugeravatar

Tak for det seriøse svar - du lyder til at have styr på det i forhold til de andre knoldsparkere ;)

Har Du/I nogen erfaring omkring NO Xplode pulver?

s.b.a. skrev:Tak for det seriøse svar - du lyder til at have styr på det i forhold til de andre knoldsparkere ;)

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
de samme spørgsmål hver gang..
tror jeg har læst lignende TRÅDE 2-3 gange indenfor den sidste uge..
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 5.00

s.b.a. skrev:Tak for det seriøse svar - du lyder til at have styr på det i forhold til de andre knoldsparkere ;)

Det ville da være helt til grin at kaste sig over No Xplode før du får styr på din træning.
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar

Reputation point: 5

Hvis du får lavet dig en go kostplan kan du blive helt fri for diverse kosttilskud. Du får et meget bedre overblik over hvad du får for meget og for lidt af. Det kan samtidig måske give dig nogle svar på hvorfor du ikke ser fremskridt.

kost/?u=17384

P.S Det kræver slevfølgelig at man holder den!
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster