Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1006
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1004

Følg bodybuilding.dk på

To the next level

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey boys and girls

Jeg blev for 2 år siden alene med min dejlige lille datter på 3 år og valgte at lægge mit liv om. Jeg smed 30 kg det første halve år. Men det kostede så også blod, sved og tåre, i bogstavelig forstand. Jeg fortsatte så det næste år med at blive mere markeret, da jeg var blevet en tand for tynd at se på. Jeg er så gået halvt i stå her det sidste halve år, men kan mærke at jeg mangler den gejst min træning gav mig. Så nu tager jeg det et skridt videre og vil have noget mere masse på.

Jeg regnede med at træne mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Og min hovedfokus nede i centret, bliver helt klart bryst, arme, skuldre og ryg. Jeg træner lidt ved siden af herhjemme og i dagligdagen. Så ben, mave osv. er stadig dækket ind.

Men jeg må indrømme at jeg er lidt blank hvad øvelser angår, da jeg aldrig rigtig har trænet i et center før. Så ville blive yderst taknemmelig for lidt hjælp eller eventuelt en der kunne pege i retning af hvor jeg kan finde lidt hjælp.

Jeg mangler øvelser?
Hvilke dage burde jeg træne hvad?
Hvilken forme for tilskud burde jeg indtage/kigge på? (proteinpulver mm.)

Lidt om mig. Jeg er 29, 192 cm høj, vejer 84 kg, min fedtprocent ligger omkring de 13%.

På det vedhæftede billede, der står jeg helt afslappet, på nær med den ene arm, da jeg drejede den for at få den mere fra siden af.

Og sidst, men ikke mindst. Nogen der ved hvor jeg kan finde et sted der sælger en Arm Blaster i DK eller evt. en der selv har en de vil sælge?

Med venlig hilsen
Daniel
Vedhæftede filer
13-01-2014.jpg
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Lige en kort bemærkning: Hvis du er helt afslappet på det billede, vil jeg mene, at du nok nærmere befinder dig på 9-10 stykker, hvad angår fedtprocenten.

Kostplan: Vis kostplan

Donandres: Sidst jeg fik det målt, der lå den på 12% og jeg føler mig mere slap i huden nu. Det er vel 4-5 måneder siden :)
Brugeravatar

MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Moose: Genialt. Har søgt og søgt under Arm Blaster. Fandt den som Biceps Isolator i en dansk butik nu. Mange tak :)
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster