Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

c_thrane skrev:Jeg har lidt problemer men smerter i mine skulder og så ville jeg lige høre om der er nogen der har nogle forslag til at afhjælpe detPå forhånd tak!

blitz skrev:Da jeg kom op på 3x8 100 kg i bænkpres, begynde min skulder også at gøre ondt.
Så begyndte jeg at træne rotatorcuffen artikler/diverse/rotatormanchettraening.php
For at jeg ikke skulle få problemer med skulderen igen, så startede jeg med at træne rotatorcuffen 1-2 gange om ugen af 3x15 via 2 øvelser. – En hånd vægt af 2-3 kg skulle være nok.
Øvelser som Pres Bag Nakken og Upright Row er også øvelser der er hårdere ved rotatorcuffen, og ved at sænke stangen for langt oppe i bænkpres er også hård ved skulderen.

M_S skrev:blitz skrev:Da jeg kom op på 3x8 100 kg i bænkpres, begynde min skulder også at gøre ondt.
Så begyndte jeg at træne rotatorcuffen artikler/diverse/rotatormanchettraening.php
For at jeg ikke skulle få problemer med skulderen igen, så startede jeg med at træne rotatorcuffen 1-2 gange om ugen af 3x15 via 2 øvelser. – En hånd vægt af 2-3 kg skulle være nok.
Øvelser som Pres Bag Nakken og Upright Row er også øvelser der er hårdere ved rotatorcuffen, og ved at sænke stangen for langt oppe i bænkpres er også hård ved skulderen.
Hvilke øvelser kører I i "rotatorcuffen"???

M_S skrev:blitz skrev:Da jeg kom op på 3x8 100 kg i bænkpres, begynde min skulder også at gøre ondt.

blitz skrev:M_S skrev:blitz skrev:Da jeg kom op på 3x8 100 kg i bænkpres, begynde min skulder også at gøre ondt.
Jeg laver de 2 første øvelser. Dog sidder jeg op ved den første i stedet for.
Der laver jeg så 3x15 to gange om ugen.

M_S skrev:DAMN min skulder knaser/knækker i den første øvelse![]()
Det lyder voldsomt de første 10 reps, men så blev det bedre.
Jeg træner man, tirs, tors, fre, hvilke 2 dage skal jeg køre de rotations øvelser? bænkpres dagene, eller kan jeg gøre det når det passer ind, eks. onsdag og lørdag?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster