Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mogensen skrev:Har du noget dokumentation for den påstand ? For så vidt jeg ved, så er det aldrig blevet bevist at snus skader tandkødet. Min fars familie er svenskere, og de lever nærmest af snus. Men jeg har aldrig set nogen i den alder med så sunde tænder og tandkød. Den ene døjede meget med tandsten, men har aldrig haft én eneste efter han begyndte at snuse.

TheAlmightyZyzz skrev:Jeg brugte selv snus i en periode, og det begyndte at ætse mit tandkød

TheAlmightyZyzz skrev:Jeg brugte selv snus i en periode, og det begyndte at ætse mit tandkød

hjælpervenner skrev:TheAlmightyZyzz skrev:Jeg brugte selv snus i en periode, og det begyndte at ætse mit tandkød
Mon dog. Der er ikke syre i snus.

hjælpervenner skrev:TheAlmightyZyzz skrev:Jeg brugte selv snus i en periode, og det begyndte at ætse mit tandkød

Dingo skrev:hjælpervenner skrev:TheAlmightyZyzz skrev:Jeg brugte selv snus i en periode, og det begyndte at ætse mit tandkød
Nu er jeg ikke ekspert i snus, men snus er så vidt jeg ved basisk. Base kan fint ætse huden.
Snus er et nydelsesmiddel af findelt, indsovset, gæret tobak blandet med ammoniak og vand, evt. tilsat forskellige smagsstoffer som whisky. Indtages gennem næsen eller munden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster