Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1122
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1120

Følg bodybuilding.dk på

Træne når man føler sig syg?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey!

Jeg er lige kommet hjem fra skole, og føler mig sku lidt pisten. Fryser og er sløv - men da jeg heller ikke kom op for at træne i går, så er jeg ved at falde bagud med mit HST program :(

Jeg startede sidste onsdag, og trænede også fredag, så havde jeg pause i weekend, og i dag er det så 3 dage siden jeg sidst trænede.

Skal jeg kæmpe mig igennem dagens HST program (2x 12) i alle sæt, eller skal jeg starte forfra igen på fredag? :? - Jeg kunne måske godt tvinge mig igennem selv i dag, men så ved jeg sgu ikk om jeg er endnu dårligere i morgen hehe.

Det er sådan en lidt skal/skal ikke situation #-o
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Personligt vil jeg nappe en fridag... :mrgreen:
Brugeravatar

Geografisk sted: Kastrup

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog

Hælder også mest til det :( - men så skal jeg bare starte forfra i mit HST #-o

Pisse nedtur!!
Brugeravatar

method skrev:Hælder også mest til det :( - men så skal jeg bare starte forfra i mit HST #-o

Pisse nedtur!!

Har du ikke den mulighed at vente og se til i aften og se om du har det bedre?. MEN SERIØST DET HER VEJR GØR JO ALLE SYGE :evil:
Brugeravatar

Geografisk sted: Kastrup

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 175.00

Efter du har trænet vil dit imun forsvar være svækket for en tid og derfor vil en lille forkølelse kunne blive meget værre. På lang sigt styrker den naturligvis dit imun forsvar, men tag en fridag hvis du føler du er syg.
Bare lad være med at bruge det som en undskyldning for ikke at komme ud og træne :)
They are the rumors, they are the lies
We are the shit dog, and they the flies
They are the dreamkillers!!

Geografisk sted: Nykøbing Mors

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Vauve skrev:Efter du har trænet vil dit imun forsvar være svækket for en tid og derfor vil en lille forkølelse kunne blive meget værre. På lang sigt styrker den naturligvis dit imun forsvar, men tag en fridag hvis du føler du er syg.
Bare lad være med at bruge det som en undskyldning for ikke at komme ud og træne :)

Ja også det jeg overvejede :( .. må jo bare starte forfra på fredag så, i stedet for at blive syg :(
Brugeravatar

Nu kan det jo være svært at vurdere, men hvis du bare fryser og er lidt sløv, kunne det så ikke skyldes en masse andre ting, frem for decideret sygdom, eller kommende sygdom ? :) (for lidt mad, væskemangel og deraf sløjhed, dårlig søvn osv.)

Smut da ned i centeret og ryk det jern rundt like there was no tomorrow!! :twisted: - På den anden side, hvis du virkelig føler du er småsyg, så bliv hjemme og undgå at forværre situationen, men så kan du i det mindste gøre dig selv den tjeneste at pakke dig godt ind, spise et solidt næringsfyldt måltid og gå tidligt i seng, så du kan komme den sygdom til livs!
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Så tar jeg en slapper i dag :) Men kan det lade sig gøre at træne videre på mit HST i morgen så? :shock:

Så er der gået siden i fredags, altså 4 dages pause mellem? Kan man ikke lige nå at redde det? :oops:
Brugeravatar

Jeg har læst mig frem til at du bør vurdere din oplagthed på en skala fra 1-10

hvor det kun er på 9-10 stykker du bør blive hjemme.

10 = du ikke engang kan skrive på computer :roll:.

Synes du bør tage ned og lave noget, hellere det end ingenting, det betyder faktisk en del at misse en træning. Min kilde er fra t-nation og virker ganske troværdig, jeg kører i hvert fald efter det :).

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg
Equinox Prinsensgade

Kostplan: Vis kostplan

Jeg ligger også syg her hjemme. Skulle igang med uge 3 i mit HST igår, men blev hjemme pga jeg har det dårligt, ville så have trænet idag, men droppede det også da jeg ikke er på toppen.

Skal jeg så bare tage min mandags træning imorgen også bare køre videre og lade som ingenting, eller ødelægger min "pause" HST forløbet?

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

AndersHauberg skrev:Jeg har læst mig frem til at du bør vurdere din oplagthed på en skala fra 1-10

hvor det kun er på 9-10 stykker du bør blive hjemme.

10 = du ikke engang kan skrive på computer :roll:.

Synes du bør tage ned og lave noget, hellere det end ingenting, det betyder faktisk en del at misse en træning. Min kilde er fra t-nation og virker ganske troværdig, jeg kører i hvert fald efter det :).

Nu sidder jeg heller ikke foran en, men ligger i sengen med min laptop :) - men er faktisk glad for jeg ikke tog ned for at træne, for har fået feber og ondt i halsen :(
Brugeravatar

Lithium skrev:
method skrev:Nu sidder jeg heller ikke foran en, men ligger i sengen med min laptop :) - men er faktisk glad for jeg ikke tog ned for at træne, for har fået feber og ondt i halsen :(

Hvis du har feber ville det være tåbeligt at tage ned og træne - Hvis bilen har et fladt dæk kører man heller ikke ud på motorvejen og fyrer den af, man venter til den har været til rep. det samme med din krop.

Sørg for at få ro og nok væske og spis noget sundt lækker mad - gå en lille tur og få lidt luft indimellem og husk at få rigeligt søvn

og så god bedring foresten :wink:

Hehe ja lige præcis :) Jo tak og tak for dit råd :)

Jeg tror jeg vil "snyde" lidt i mit HST program og så starte op hvor jeg slap på fredag så, ellers kan jeg sku ikke nå det :) men så blir det kun til et 6 ugers HST program derfra, havde ellers planlagt 8 uger, men skidt pyt, man er ikke herre over hvad der sker, desværre!
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster