Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1099
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1096

Følg bodybuilding.dk på

træner og træner men det kan ikke ses?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

jeg har trænet i noget tid nu med en ven. han har dog været lidt mere seriøs end mig, samt lige da vi startede sultede han sig selv kæmpe for at blive super tynd. idag har jeg stadig noget fedt rundt omkring, jeg er ca 185-188 og vejer altså ca 88? og med hjælp kan jeg tage 70 bænk, 35 kabel biceps på multistation, omkring 35-40 isoleret biceps og sådan, men jeg syns bare ikke rigtig man kan se på mig jeg vokser? jeg kæmper og kæmper men syns bare intet sker?

er det bare pga mine muskler har svært ved at blive store eller? jeg tager shake efter træning, men lever endnu ikke helt 100% sundt, fikser dog snart kostplan, er allerede igang med at udrenge ligevægtsindtag osv. ska jeg skifte program eller bare blive ved det jeg har??

derudover har jeg det problem min højre biceps er noget mindre end min venstre, hvilke øvelser ska jeg evt køre på kun min højre? med begge har jeg kabel biceps på multistation eller isoleret samt bicep med tov.

mine triceps er os meget svage i forhold til alt andet, pt har jeg triceps på multistation med alm smal stang og så tov, og så dips. skal jeg skifte noget ud?

i kan lige få programmet:

2delt split program træner ca 4gange pr uge:

brystpres - lige
brystpres - skrå
dips
flyes
militrary press
lat raises
bagskulder ( tages på crossover stativet starter med arme oppe og bruger så skulder til at køre ned )
og triceps som nævnt for oven med alm smal stang på multistation og tov, og så dips

Pulldown
upperback
ver row
lænd
biceps ( isoleret biceps, biceps på multistation med tov og til tider biceps med alm stang. )
benpres/squat
leg curl
caf raises.

håber i har lidt svar til de mange spørgsmål :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du har selv fat i pointen, din kost! Hvis du vil opnå optimale resultater, så skal du have styr på din kost - ellers kan du IMO lige så godt lade være med at træne og bruge tiden på at lege med ler :wink:
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Malke skrev:Du har selv fat i pointen, din kost! Hvis du vil opnå optimale resultater, så skal du have styr på din kost - ellers kan du IMO lige så godt lade være med at træne og bruge tiden på at lege med ler :wink:

ja jeg ved kosten spiller en helt del ind, men jeg mener da os jeg burde blive lidt større eftersom jeg er steget i vægt osv? men det kan måske os have meget med at gøre med min fedtprocent pt er meget høj pga der ikke er sytr på kosten endnu jo :p

loiloi skrev:
Malke skrev:Du har selv fat i pointen, din kost! Hvis du vil opnå optimale resultater, så skal du have styr på din kost - ellers kan du IMO lige så godt lade være med at træne og bruge tiden på at lege med ler :wink:

ja jeg ved kosten spiller en helt del ind, men jeg mener da os jeg burde blive lidt større eftersom jeg er steget i vægt osv? men det kan måske os have meget med at gøre med min fedtprocent pt er meget høj pga der ikke er sytr på kosten endnu jo :p

Kig dig omkring i artikel afdelingen, der er stort set svar på alle dine spørgsmål, vend tilbage efter et godt kig deri.

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg
Equinox Prinsensgade

loiloi skrev:

jeg synes ikke det fremgik at du har taget på i vægt? anyway, du har måske gainet mere fedt end muskler og derfor er det svært at se.

men hvis du ved at koster spiller 'en helt del ind' - hvorfor spørger du så?

læs en masse artikler og test dig frem - men tålmodighed.

hvor lang tid har du egentlig trænet? 'noget tid' = 2-3uger eller 2-3år?
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Malke skrev:
loiloi skrev:

jeg synes ikke det fremgik at du har taget på i vægt? anyway, du har måske gainet mere fedt end muskler og derfor er det svært at se.

men hvis du ved at koster spiller 'en helt del ind' - hvorfor spørger du så?

læs en masse artikler og test dig frem - men tålmodighed.

hvor lang tid har du egentlig trænet? 'noget tid' = 2-3uger eller 2-3år?

ja det er ikke meget jeg er steget og det er nok 50/50 ca 6-7kg i alt tror jeg.

jeg har trænet siden januar.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster