Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Malke skrev:Du har selv fat i pointen, din kost! Hvis du vil opnå optimale resultater, så skal du have styr på din kost - ellers kan du IMO lige så godt lade være med at træne og bruge tiden på at lege med ler

loiloi skrev:Malke skrev:Du har selv fat i pointen, din kost! Hvis du vil opnå optimale resultater, så skal du have styr på din kost - ellers kan du IMO lige så godt lade være med at træne og bruge tiden på at lege med ler
ja jeg ved kosten spiller en helt del ind, men jeg mener da os jeg burde blive lidt større eftersom jeg er steget i vægt osv? men det kan måske os have meget med at gøre med min fedtprocent pt er meget høj pga der ikke er sytr på kosten endnu jo :p

loiloi skrev:Malke skrev:Du har selv fat i pointen, din kost! Hvis du vil opnå optimale resultater, så skal du have styr på din kost - ellers kan du IMO lige så godt lade være med at træne og bruge tiden på at lege med ler
ja jeg ved kosten spiller en helt del ind, men jeg mener da os jeg burde blive lidt større eftersom jeg er steget i vægt osv? men det kan måske os have meget med at gøre med min fedtprocent pt er meget høj pga der ikke er sytr på kosten endnu jo :p

Malke skrev:loiloi skrev:Malke skrev:Du har selv fat i pointen, din kost! Hvis du vil opnå optimale resultater, så skal du have styr på din kost - ellers kan du IMO lige så godt lade være med at træne og bruge tiden på at lege med ler
jeg synes ikke det fremgik at du har taget på i vægt? anyway, du har måske gainet mere fedt end muskler og derfor er det svært at se.
men hvis du ved at koster spiller 'en helt del ind' - hvorfor spørger du så?
læs en masse artikler og test dig frem - men tålmodighed.
hvor lang tid har du egentlig trænet? 'noget tid' = 2-3uger eller 2-3år?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster