Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 971
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 968

Følg bodybuilding.dk på

Træning af arme

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Man kan godt sige, at jeg er nybegynder, når det gælder styrketræning.
Jeg har netop erhveret mig et par håndvægte, for at træne mine armmuskler.

Jeg vil godt lige have nogle svar på spørgsmål, som jeg går og roder lidt med.

Kan man gøre noget for at undgå skader, eller er der overhovdet risiko for det, når man bare træner med håndvægte.

Hvor meget træning af armene skal der laves ugentligt? Jeg er sådan en der godt vil se resultater hurtigt! :D

Hvilke øvelser kan i bedst anbefale?

Har det nogen betydning, at jeg træner med håndvægte i de dage, hvor jeg også spiller ishockey?

Hvordan stræker man bedst muligt ud efter en hård omgang træning af arme.

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hmm, træne arme...

I mit hovedt lyder det helt forkert KUN at træne sine arme. Jeg kan dog godt huske før jeg startede med at træne at jeg ville have arme som Van-Damme i streetfighter :P

Hvis du vil have store arme så bliver du også nødt til at træne de andre muskler.

Men hvis du vil have et super begynder program så kan du jo lave følgende: Dumbell Curls, Hammercurls, seated conzentrated curls (eller andre isolations øvelser)

Skader kan du også sagtens få. Det kræver dog at du kaster vægtene ukontrolleret rundt og at du træner arme hver dag. Hold det til 2-3 gange om ugen.

Geografisk sted: Kgs. Lyngby