Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sphinx skrev:Det kan der være noget om
Men tak for svaret... jeg må lige kigge nærmere på det.

Seth skrev:Prøv at kigge lidt i øvelsesbibliotektet. Ellers kan jeg anbefale Dragon Flags, dem bruger jeg selv de giver ret godt.

Seth skrev:Nej der er ingen der kan lave dem på gulvetDu skal bruge en bænk... Men du kan træne det op ved ikke at gå helt ned i starten, det kommer forholdsvist hurtigt. Evil Wheel er også go, hvis man ikke kan udføre den i starten ligger man sig også bare på knæene og køre så langt ud man kan

flamingopikken skrev:Jeg tror han mente man ikke kan lave dem på gulvet, eftersom man ikke har noget at holde fat i - Men man kan selvfølgelig bare holde fast i nogle ribbe, hvis man har muligheden for det

X skrev:Jeg er begyndt at træne mave, smider ok med kg i maskinerne og tager så en 10 reps, men hvad med de øvelser hvor man bare bruger ens ben eller overkrops vægt, hvor mange reps tager man der?
Idag var der en der kom og sagde, da han så jeg kørte tung mave, at jeg skulle altså op og køre de der 50 til 100 reps så man blev rippet, den fejl mange begår, sagde han, er at folk kører tungt og så kommer ens mave til at bule ud og det kan ende med det skal opereres væk.
Det strider lidt imod det jeg har læst mig til, er der et gran sandhed i det han siger eller er det det typiske mytemonster der har været på spil?

X skrev:Ja ok, er det så egentlig fuldstændig nytteløst at køre så mange reps til maven?
Jeg kan huske for år tilbage da jeg kørte mave for første gang, der kørte jeg de der 20-30 reps og de næste 3 dage var min mave så øm jeg stort set intet kunne, elsker den fornemmelse...nu er jeg som sagt gået i gang med mave igen efter en lang pause og køre tungt i stedet, men nu bliver min mave slet ikke øm, har det noget specielt at sige? Jeg kører 4 maveøvelser af 4 sæt med 8-10 reps i hver.
Men hvis man begynder at se for tyksak agtig ud er der vel ikke andet for en at banke ens fedt % i bund...vil bare nødig have min dunk til at være/se større ud.

X skrev:Men hvad med de øvelser hvor man kun bruger sin egen vægt, skal man så stoppe ved 10 reps selvom man godt kunne tage 25?

Ivan Cyrus skrev:Dragon Flyes!

madein89 skrev:Ivan Cyrus skrev:Dragon Flyes!
was? dragon flags vel?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster