Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mic skrev:hvis du ikke føler dig frisk, får du nok mere ud af at springe over idag. Pre-made prg. er fine - men at modificere dem lidt med tanke på egne hensyn gør nok ikke det store.
Gi' den bare gas imorgen i stedet for!

TJ skrev:mic skrev:hvis du ikke føler dig frisk, får du nok mere ud af at springe over idag. Pre-made prg. er fine - men at modificere dem lidt med tanke på egne hensyn gør nok ikke det store.
Gi' den bare gas imorgen i stedet for!
Et citat angående programmer som jeg har fra T-nation:
If it ain't broken, break it!
Synes det er godt at have i mente at et program ikke er en forudsigelse af fremtiden, det er bare en vejleder som man selvfølgelig skal holde sig til, men nogle dage er man superstærk, andre er man ikke. Desuden spiller sygdom, arbejde, osv. jo også ind på træning.

mic skrev:vi har åbenbart ikke samme idé om hvad
"Men jeg er virkelig smadret, og jeg ville bare gå failure lige med det samme kan jeg mærke." betyder...
hvis han bare er øm skal han selvfølgelig afsted..
-men hvis han "virkelig smadret" efter mit hovede, så har han i mine øjne bedre af en ekstra dags hvile.

,mic skrev:juhu jeg vandt!!!
![]()
![]()
![]()
![]()

Bnaz skrev:,mic skrev:juhu jeg vandt!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandt? At han gjorde som du forudsagde gør det ikke nødvendigvis til den bedste løsning.![]()
Min erfaring siger, at hvis man tager sig sammen og træner på ømme muskler, så vil de hurtigere stoppe med at blive ømme, og lidt opvarmning kan gøre rigtig meget for en øm muskel.
Tror det er fordi det ikke føles som om de syrer til på samme måde, har primært været i forbindelse med løb eller padlen!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster