Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 716
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 714

Følg bodybuilding.dk på

Træning og en travl hverdag?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Kort sagt, har før haft tiden til at træne og havde en god fremgang, men har stået stille i 6 måneder nu. Grundet tavlhed og motivation, og stor respekt til alle der kan, træne hverdag samtidig med en travl hverdag. Det kan jeg desværre ikke.

Så derfor har jeg sat mig en plan i hovedet, men behøver jeres råd og vejledning.

1: regner med at træne et Fullbody 3 gange i ugen, men her har jeg altid hørt fra folk omkring mig, at man bliver hurtigere større og lettere, ved at træne et split og at fullbody ikke dur over længere tid? ( 3 gange i ugen er vedligeholdelse )
2: hver søndag steger jeg alt mit mad, og pakker det ned i fryseren, så det bare skal tages op og i ovnen eller tøges op?

Mit mål er ikke at blive kæmpe stor, eller få en scene form, " Bare " noget ala dette
08-nelly-tat.png
08-nelly-tat.png (220.85 KiB) Vist 1285 gange
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Fullbody fungerer rigtig godt - har tidligere kørt en hybrid mellem et 2-split og et 3-split med i alt 5 træningen om ugen. For 5 måneder siden skiftede jeg til et fullbody med tre ugentlige træningspas, og jeg ser meget hurtigere fremgang end før.

Reputation point: 5

... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar

Reputation point: 822

Geografisk sted: San Quentin

Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00

LilleLise skrev:http://www.bodybuilding.dk/apropos.php?page=84

+1. Glimrende indlæg.

Alt afhængig af din nuværende form, skal der selvfølgelig arbejdes hårdt og tålmodigt for at nå den form du poster - måske år. Men med det rigtige program (en given variant af fullbody), skal du nok opleve fremskridt. Du har ikke opdateret din log i et stykke tid, så yderligere råd er svære at give.
This is a Rouchefoucauld. The thinnest water-resistant watch in the world. Singularly unique, sculptured in design, hand-crafted in Switzerland, and water resistant to three atmospheres. This is 'the' sports watch of the '80s
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: US

Kostplan: Ingen kostplan

Tusind tak for jeres svar :)

Vil kigge lidt nærmere på det.
Brugeravatar

Reputation point: 0