Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dachr skrev:Sidder tilbage med en tvivl om jeg skal fortsætte og håbe på der kommer resultater eller bør jeg foretage ændringer?

Dachr skrev:Hej tak for svar alle sammen!
- havde hørt peanut butter var godt at have med i sin kostplan derfor valgte jeg toastbrød så jeg ligesom havde noget at smørre det på :-)
-muslibar tja.. nogle gange er det også proteinbar.. men kan forstå jeg bør lave et skema hvor jeg omhyggeligt regner alle kcal ud for hver. Tak!

Dachr skrev:Hej tak for svar alle sammen!
- havde hørt peanut butter var godt at have med i sin kostplan derfor valgte jeg toastbrød så jeg ligesom havde noget at smørre det på :-)
-muslibar tja.. nogle gange er det også proteinbar.. men kan forstå jeg bør lave et skema hvor jeg omhyggeligt regner alle kcal ud for hver. Tak!

Det kan du jo evt. prøve..

Champlos skrev:Dachr skrev:Hej tak for svar alle sammen!
Du skal have 2-2,5 g. protein pr. kg. kropsvægt --> dvs. at hvis du vejer 67 kg skal du have 67x2,5 = 167,5 g. protein. Udover dette skal du jo have en del flere kalorier og en god idé, som jeg beytter, er den app. som hedder "myfitnesspal". Her kan du skrive alle dine måltider ind (jeg gør det med ca. beregninger, da jeg ikke vejer min mad), og se om du får dækket dit proteinbehov samt dit kalorieindtag
Angående PB så plejer jeg bare at spise det rent, uden toastbrød, men i stedet med et glas koldt vand til at opløse den klistrede konsistensDet kan du jo evt. prøve..
Og til sidst så lyder dit kalorieindtag alt for højt. du må højst gaine 500 g. om ugen, hvis ikke du vil have at du gainer en hel masse fedt. Din krop kan ikke danne muskelmasse så hurtigt, og vil i stedet fylde glykogendepoterne, som omdanner den overskydende energi til fedt!!
Du bliver ikke stor og stærk på en måned eller to..

emil100j skrev:Lig 300-500 kcal i overskud i dit bulk, og gå efter vægtforøgning på 300-500g om ugen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster