Hej Gutter
Mit navn er Klaus og jeg søger en træningsmakker i KBH (Vanløse).
Lidt om mig selv,-
Jeg er 52 år, hjemmegående,gift og desværre overvægtig, pt. 107,4 kg og har fået en del af de aldersbetonede sygdomme, såsom diabetes 2, forhøjet kolesterol / blodtryk. Jeg har gennem længere tid levet uden omtanke for min krop og er derfor nød til at ændre stil nu og er også i fuld gang pt. Jeg træner i fitnessworld 3-5 gange om ugen, primært cardio.
Som skrevet står søger jeg en træningsmakker, som enten træner i forvejen eller som jeg, skal til at sadle rigtigt op. For mit vedkommende drejer det sig i første omgang om at få smidt ca. 30 kg, når det mål er i hus er mit ønske at gå efter mere krudt på kroppen og se hvor langt jeg kan nå på trods af min alder, i en periode på 2-3 år. Jeg er motiveret og indstillet på at give den en ordentlig skalle i fremtiden, men da min omgangskreds har det minus at det at dyrke sport er kun noget de gør i tossekassen, ja så er det svært for mig at komme rigtigt igang, for som i ved er det sgu altid sjovere og mere udfordrende hvis man er min. 2.
Det jeg havde tænkt mig var, at vi skaber kontakt her og på et tidspunkt i nærmeste fremtid slår pjalterne sammen hos mig eller dig og finder ud af dels hvor vi skal træne ( jeg vil godt skifte træningssted hvis ikke du kan træne i Fitnesworld) og hvilke program vi skal køre efter.
Jeg bor i Vanløse og træner her, men kan godt komme rundt i KBH. i andre centre, har offentlige transportmidler lige ved døren, jeg ville meget gerne op og træne 3-6 gange om ugen.
Så hvis du sidder og får lyst til en makker, så skriv til mig her i tråden eller i en pm og lad os finde ud af noget fornuftigt...
MVH. Klaus