Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1194
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1192

Følg bodybuilding.dk på

Trænings makker søges i KBH.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Gutter

Mit navn er Klaus og jeg søger en træningsmakker i KBH (Vanløse).

Lidt om mig selv,-

Jeg er 52 år, hjemmegående,gift og desværre overvægtig, pt. 107,4 kg og har fået en del af de aldersbetonede sygdomme, såsom diabetes 2, forhøjet kolesterol / blodtryk. Jeg har gennem længere tid levet uden omtanke for min krop og er derfor nød til at ændre stil nu og er også i fuld gang pt. Jeg træner i fitnessworld 3-5 gange om ugen, primært cardio.
Som skrevet står søger jeg en træningsmakker, som enten træner i forvejen eller som jeg, skal til at sadle rigtigt op. For mit vedkommende drejer det sig i første omgang om at få smidt ca. 30 kg, når det mål er i hus er mit ønske at gå efter mere krudt på kroppen og se hvor langt jeg kan nå på trods af min alder, i en periode på 2-3 år. Jeg er motiveret og indstillet på at give den en ordentlig skalle i fremtiden, men da min omgangskreds har det minus at det at dyrke sport er kun noget de gør i tossekassen, ja så er det svært for mig at komme rigtigt igang, for som i ved er det sgu altid sjovere og mere udfordrende hvis man er min. 2.
Det jeg havde tænkt mig var, at vi skaber kontakt her og på et tidspunkt i nærmeste fremtid slår pjalterne sammen hos mig eller dig og finder ud af dels hvor vi skal træne ( jeg vil godt skifte træningssted hvis ikke du kan træne i Fitnesworld) og hvilke program vi skal køre efter.
Jeg bor i Vanløse og træner her, men kan godt komme rundt i KBH. i andre centre, har offentlige transportmidler lige ved døren, jeg ville meget gerne op og træne 3-6 gange om ugen.

Så hvis du sidder og får lyst til en makker, så skriv til mig her i tråden eller i en pm og lad os finde ud af noget fornuftigt...

MVH. Klaus

Reputation point: 90

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Fitness World Frederiksberg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Godt med dit indlæg. Det viser du har taget en beslutning om at der skal ske noget.

Jeg tror desværre at det kan være svært at finde en makker til dig her.

Det jeg kan anbefale dig, som dog ikke besvarer dit spørgsmål, er en personlig træner. Ikke en fra Fitness World eller via Facebook der lover dig sixpack på 6 måneder.
Hvis jeg var dig, ville jeg prøve fx www.maxer.dk. Så vil du helt sikkert få hjælp og motivation der matcher din profil.

Reputation point: 15

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du ikke finder noget her.
Prøv evt. motion online.dk

Eller divere FB grupper :-) Jeg skrev lige "Træningsmakker" i FB søgefelt. Der kom ret meget.

Du kan også sætte et stort A4 ark op i dit fitness center. med info om dig og dine mål + tlf nr. fx. Så får folk da set det. Og du kommer ud til nogle mennesker :-)
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Hej med jer...

Tak for gode råd !!, der er lidt at gå efter....

Reputation point: 90

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Fitness World Frederiksberg

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster