Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

CSJ skrev:jamen jeg kører egentlig full-body. det er mere restitutions-niveauet jeg tænker på, om det kan lade sig gøre.

CSJ skrev:Sådan kunne jeg også gøre det, ja!
Men jeg kan jo ramme alle muskler 3 gange i ugen ved mit full-body tirs., tors. og fredag?

CSJ skrev:Okay,
men hva med det "motto" man siger, om at man skal have en hviledag mellem hvert træningspas?

Bay skrev:CSJ skrev:Sådan kunne jeg også gøre det, ja!
Men jeg kan jo ramme alle muskler 3 gange i ugen ved mit full-body tirs., tors. og fredag?
Men du giver ikke kroppen ro til at restituere, selvom det nok godt kunne fungerer en periode. Så ville jeg hellere køre en FB dag + 2-split de 2 andre dage.

Den letteste løsning på problemetKolditz skrev:Du kunne også træne tirsdag, torsdag og lørdag!
Men det kunne ske at der var en grund til at han ville træne tirsdag torsdag fredag.
WeirdMoose skrev:Den letteste løsning på problemetKolditz skrev:Du kunne også træne tirsdag, torsdag og lørdag!Men det kunne ske at der var en grund til at han ville træne tirsdag torsdag fredag.

True True. Forslog det bare fordi det lød som om han insisterede i at holde fast i torsdag fredagKolditz skrev:WeirdMoose skrev:Den letteste løsning på problemetKolditz skrev:Du kunne også træne tirsdag, torsdag og lørdag!Men det kunne ske at der var en grund til at han ville træne tirsdag torsdag fredag.
Lige det jeg tænkte, men efter du fandt søndag som en mulighed, så kunne det jo være lørdag også var

mic skrev:Sikke en masse snak om dage..![]()
mit bud er følgende:
Tirsdag :FB
Torsdag: uge 1: upper body, uge 2: lower
Fredag: uge 1: Lower body, uge 2: upper
tirsdag: 5x5
Torsdag og fredag: 10x10

mic skrev:Sikke en masse snak om dage.. :wink:
mit bud er følgende:
Tirsdag :FB
Torsdag: uge 1: upper body, uge 2: lower
Fredag: uge 1: Lower body, uge 2: upper
tirsdag: 5x5
Torsdag og fredag: 10x10

CSJ skrev:jeg er ude efter meget mere masse.
Er dette så den rigtige måde at gøre det på??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster