Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WhiteHousePotential skrev:mit spørgsmål er; Findes der er en app til android hvor man kan skrive sit træningsprogram ind og holde det styr på det?
WhiteHousePotential skrev:Eller evt. skrive en log eller noget?

mind_body_soul skrev:WhiteHousePotential skrev:mit spørgsmål er; Findes der er en app til android hvor man kan skrive sit træningsprogram ind og holde det styr på det?
JAWhiteHousePotential skrev:Eller evt. skrive en log eller noget?
JA

Morzak skrev:mind_body_soul skrev:WhiteHousePotential skrev:mit spørgsmål er; Findes der er en app til android hvor man kan skrive sit træningsprogram ind og holde det styr på det?
JA
det var da nogle svar manden kunne bruge til noget !! NOT !

mind_body_soul skrev:Morzak skrev:mind_body_soul skrev:WhiteHousePotential skrev:mit spørgsmål er; Findes der er en app til android hvor man kan skrive sit træningsprogram ind og holde det styr på det?
JA
det var da nogle svar manden kunne bruge til noget !! NOT !
Han fik vel lige præcis svar på om der findes en sådan app. Svaret er JA. Jeg kunne naturligvis have været mere imødekommende og samtidig fortalt ham hvad de hedder. Omvendt kunne han også bare have brugt søgeknappen, både herinde på forummet og ude på en af de dersens moderne søgemaskiner på verdensnettet. Ak ja.

railer60 skrev:Jeg bruger JEFIT til Android til at føre log med. Det synes jeg fungerer udmærket.
Det indeholder et ganske omfattende øvelsesbibliotek og mulighed for at oprette træningsdage. Man kan også selv tilføje øvelser hvis en given øvelse ikke allerede findes i appen.
Derudover kan du synkronisere dine logs til en onlineprofil, det er dog ikke noget jeg har leget med.
Det er forresten gratis, der er dog en banner-reklame i toppen af skærmen, det generer dog ikke rigtig mig.

WhiteHousePotential skrev:railer60 skrev:Jeg bruger JEFIT til Android til at føre log med. Det synes jeg fungerer udmærket.
Det indeholder et ganske omfattende øvelsesbibliotek og mulighed for at oprette træningsdage. Man kan også selv tilføje øvelser hvis en given øvelse ikke allerede findes i appen.
Derudover kan du synkronisere dine logs til en onlineprofil, det er dog ikke noget jeg har leget med.
Det er forresten gratis, der er dog en banner-reklame i toppen af skærmen, det generer dog ikke rigtig mig.
Tusind tak - mobilen downloader allerede!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster