Jeg har her pådet sidste virkelig fået gejsten for at træne og her snakker vi seriøst! Jeg har lige her for nogle uger siden meldt mig ind i Equinox i Prinsensgade, Aalborg og er virkelig glad for at gå der, det virker virkelig som stedet for mig. Med men at jeg også er begyndt at træne er der jo mange følger og det er dem jeg rigtig gerne vil have hjælp til.
Først og fremmest...
jeg skal jo have mig et træningsprogram. Ja, jeg har også tænkt mgi at spørge den intruktør til råds der er i centeret, men vil virkelig også gerne høre hvad i har at anbefale. Jeg går efter at få en større krop. Genrelt større arme og overkrop.. Selvfølgelig skal benene også trænes og alt det andet, men min træning skal gerne være med fokus på det nævnte. Vil også gerne have markedrede muskler(!). Ved godt at denne form for træning kraver få gentagelser med meget vægt, men vil virkelig stadig gerne have noget hjælp fra jer så det bliver helt perfekt
Og som det andet...
Altså ingen træning uden en ordentlig kost!
Jeg vil gerne vide virkelig hvilke ting jeg skal holde mig helt fra og sådan. Jeg er så småt gået i gang og har ikke rørt søder sager de sidte ugers tid og det er også sådan jeg har tænkt mig at fortsætte. Men f.eks. hvilke ting kan i forslå som kan erstatte det, altså jeg spiser meget frugt og snupper gerne en rugbrøds mad. Hvilke små mellemmåltider kan være gode at spise hvis man er sulten. Og hvordan generelt skal en kostplan se ud? Hvad er godt til morgenmad, frokost osv.
Håber virkelig meget på jeres hjælp!
/Emil Skovgaard