Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Frederlk skrev:Ups?
Det er Finnlo Skråbænk, Squatstativ + 110 kg vægtsæt
(der er håndvægte og stang med)

Spo skrev:Frederlk skrev:Ups?
En bænk, squatstativ og godt med vægte, sådan skal det være =D> Godt at se du ikke bestilte alle de Harald Nyborg maskiner der falder sammen når belastningen rammer over 20kg. Ud fra dit køb ville jeg umildbart sige du kan få smidt en godt program sammen. Bare grundlæg det med basisøvelser.

Frederlk skrev:Spo skrev:Frederlk skrev:Ups?
En bænk, squatstativ og godt med vægte, sådan skal det være =D> Godt at se du ikke bestilte alle de Harald Nyborg maskiner der falder sammen når belastningen rammer over 20kg. Ud fra dit køb ville jeg umildbart sige du kan få smidt en godt program sammen. Bare grundlæg det med basisøvelser.
ja, denne gang skulle det være...gad ikke købe noget biligt bras..
ville dette program være passende? ved godt det er 2-split og ikke full body...
dag 1:
Dødløft
Bent rows
Dumbell pullover
Shrugs
Biceps med håndvægte
Situps
(ben trænes gennem hoppetrænin)
dag 2:
Bænkpres
Skrå bænkpres
Crossovers med håndvægte
Skulderpres
Laterial raises
Lying Triceps Extension
Kickback
(+ hoppetræning)

Spo skrev:Frederlk skrev:Spo skrev:Frederlk skrev:Ups?
dag 1:
Dødløft
Bent rows
Dumbell pullover
Shrugs
Biceps med håndvægte
Situps
dag 2:
Bænkpres
Skrå bænkpres
Crossovers med håndvægte
Skulderpres
Laterial raises
Lying Triceps Extension
Kickback
(+ hoppetræning)
Ser fint ud. Ville måske smide Single Db rows ind i stedet for Pullovers, og lige Bent over latheral raises ind for bagskulder, som ekstra øvelse. Nok også single triceps extensions i stedet for kickbacks, synes personligt kickbacks er lidt for umulig at lave med ordenlig vægt. Måske skifte lidt imellem Bent over Rows og Yates rows. Og hvis du har mulighed for det, så lav nogle pullups, de er altid gode![]()
Bygger mine udtalelser på intet, udover mine egne erfaringer
og en maveøvelse eller to mere, f.eks leg raises, mave er Altid godt

Frederlk skrev:Spo skrev:Frederlk skrev:Spo skrev:Frederlk skrev:Ups?
dag 1:
Dødløft
Bent rows
Dumbell pullover
Shrugs
Biceps med håndvægte
Situps
dag 2:
Bænkpres
Skrå bænkpres
Crossovers med håndvægte
Skulderpres
Laterial raises
Lying Triceps Extension
Kickback
(+ hoppetræning)
Ser fint ud. Ville måske smide Single Db rows ind i stedet for Pullovers, og lige Bent over latheral raises ind for bagskulder, som ekstra øvelse. Nok også single triceps extensions i stedet for kickbacks, synes personligt kickbacks er lidt for umulig at lave med ordenlig vægt. Måske skifte lidt imellem Bent over Rows og Yates rows. Og hvis du har mulighed for det, så lav nogle pullups, de er altid gode![]()
Bygger mine udtalelser på intet, udover mine egne erfaringer
og en maveøvelse eller to mere, f.eks leg raises, mave er Altid godt
tak for det

Frederlk skrev:fik jeg fortalt at hoppeprogrammet fraråder at man udsætter benene for ekstra træning?

TheFatboy skrev:Frederlk skrev:fik jeg fortalt at hoppeprogrammet fraråder at man udsætter benene for ekstra træning?
Hvis du vil kunne hoppe, så skal du squatte

Spo skrev:Hvad med at starte hver træning med dit hoppe-program? Der er vel en masse vægtløse squat øvelser, der kan få gang i testoronen?

Frederlk skrev:Spo skrev:Hvad med at starte hver træning med dit hoppe-program? Der er vel en masse vægtløse squat øvelser, der kan få gang i testoronen?
kan du uddybe nærmere? at jeg så squater med vægt efter hop?

Spo skrev:Frederlk skrev:Spo skrev:Hvad med at starte hver træning med dit hoppe-program? Der er vel en masse vægtløse squat øvelser, der kan få gang i testoronen?
Går ud fra dit hoppe-program indeholder en masse benøvelser med kropsvægt, bare start dit program med det, og glem squat, MEN efter du har kørt det sådan i noget tid, kan du jo smide en omgang squat ind efter du har lavet din hoppetræning, når du føler overskud til det

Spo skrev:Frederlk skrev:Spo skrev:Hvad med at starte hver træning med dit hoppe-program? Der er vel en masse vægtløse squat øvelser, der kan få gang i testoronen?
Går ud fra dit hoppe-program indeholder en masse benøvelser med kropsvægt, bare start dit program med det, og glem squat, MEN efter du har kørt det sådan i noget tid, kan du jo smide en omgang squat ind efter du har lavet din hoppetræning, når du føler overskud til det

Frederlk skrev:vejer den ikke cirka 10 kg?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster