Jeg har noget tid fuldt med her på siden, da jeg syntes der er en masse god læsning omkring træning.
Jeg har trænet i 3 måneder, men har været lidt on/off grundet skulder skade, som er i bedring nu, dog har jeg stadig nogle ting som jeg ikke kan lave grundet den lorte skulder
men lidt om mig:
Jeg en knægt på 17 år
Jeg vejer imellem 74.5 og 75.5 Kg
Jeg er 180 cm høj, eller lav kommer an på hvordan man ser på det
Jeg er meget normal af bygning, ikke for tæt men heller ikke for lille
Jeg går 2 timer til kickboxning om ugen i motionscenteret
Jeg døjer lidt med skulderskade som tidligere nævnt, så bænk og andre øvelser hvor man ligger meget pres på skulderen er ikke godt for den har jeg erfaret.
Jeg har ikke fået målt fedt procent samt muskelmasse og alt det der, men er det noget i skal bruge?
Mit mål:
Jeg vil gerne blive i samme vægt klasse, gerne et par kilo tungere i muskler.
Jeg vil gerne tabe mig i fedt så jeg får mine søde mavemuskler frem til sommeren.
Opbygge god muskel masse især omkring min skadet skylder.
Træningsprogram:
Hvilke øvelser skal indgå i et træningsprogram for man effekt?
Jeg havde tænkt noget 2-splitprogram er det helt hen i hulen?
Om Jeg skal træne 3 eller 5 timer om ugen betyder ikke noget(udover kickboxning)
Skal hjælpe med at få mig klar til sommeren
Kostplan:
Jeg ved godt i ikke kan sidde og give mig en måneds kostplan, men i kan vel give nogle gode links til det, eller give nogle gode tips til hvad man skal og ikke skal.
Kostplanen skal gøre så jeg taber mig i fedt, men stadig bibeholder min muskelmasse så godt som muligt
Få alle de nødvendige vitaminer og mineraler(har det med at blive syg hvis ikke jeg går det)
At jeg taber mig i fedt især på bryst og mave
At jeg får pænere hud(hvis muligt)
Pulver og andet kosttilskud er det noget jeg skal tage?
Jeg har complet whey til at stå her hjemme efter anbefaling af en fra træningscenteret (http://www.link slettet.com/product/show/6 ... -2268-gram)
Håber i kan og gider hjælpe mig med et eller begge mine "problemer"