Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Træningsprogram :)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej til alle jer herinde, går meget og overvejer at få lavet et træningsprogram, men problemet er at jeg hverken har den viden eller erfaring det kræver for at sætte et ordentligt sammen. Har i forvejen researched lidt på siden, og læst mig frem til at alle og enhver ikke kan bruge det samme træningsprogram. Har derfor gjort mig overvejelser om at tage ind til det lokale fitnesscenter og spørge om de vil hjælpe mig med at lave et.
så her er spørgsmålet; tror i de vil hjælpe mig med at lave et træningsprogram når jeg ikke går i deres fitnesscenter osv. Ellers har i nogle forslag eller indskud til hvordan jeg ellers kan anskaffe mig et program, eller måske selv lave et ordentligt program.

På forhånd, tak for hjælpen :)

Indtil videre har jeg nemlig kørt en masse forskellige øvelser, hver anden dag, og trænet de samme øvelser hver anden dag, dog hvor jeg skipper nogle en gang imellem.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Svendbronx

Styrkeliste
- Bænkpres: 88.00
- Squat: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du vil sagtens kunne bruge mange af programmerne på siden - prøv at besøg vores artikelarkiv.

Hvis du vil træne FB 3 gange om ugen ala det du gør nu - så er HST et god valg.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Godt at se du prøver at sætte dig ind i stoffet! Du skal helt klart henvises til artikel-sektionen på denne side. Der står absurd meget brugbar viden, og det meste er skrevet i et sprog en nybegynder sagtens kan forstå. En af de vigtigste artikler for dig at læse (hvis dit mål er større muskler), er denne: artikler/bodybuilding/thebasicsofhypertrophytraining.php

Jeg vil helt klart råde dig til at læse ovennævnte artikel igennem, samt lignenden artikler i artikel-sektionen og derved erhverve dig masser af viden. Derefter kan du stille en række spørgsmål her i tråden, hvis der er noget du er i tvivl om el. lign.

(Mange fitness-centre vil uden tvivl være behjælplige med at lave et program til dig, og sætte dig ind i nogle øvelser. Men pas på! Ofte vejleder de dig på ukorrekte grundlag - Tænk på det således: Et fitnesscenter er jo i bund og grund bare en virksomhed, er prøver at tjene profit. Fitnessinstruktører kan ofte villede dig, og fortælle dig netop det du har lyst til at høre, selvom det umiddelbart ikke er det mest optimale. Derfor vil jeg råde dig til at læse en helvedes masse artikler, og fyre dine spørgsmål af her.) - Dette var ikke et forsøg på at starte en debat om fitness-instruktører, da der med garanti er spandevis af dem der vejledere nybegyndere på korrekt vis. Jeg mener dog at enhver nybegynder burde sætte sig ind i tingene selv, skabe sine egne forventninger og mål - og derefter tage skridtet videre. :wink:

Edit

Læs også: artikler/bodybuilding/10bodybuilding&fitnessmyter.php

Håber du kan bruge det til noget :D
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00