Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1326
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Træningsprogram

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Ja prøv at hent mit vedhæftet program, og tjek det igennem, kig de øvelser jeg vil køre og om min progression er realistisk og om kosten ser nogen lunde ud osv.

info om program:
-jeg vil køre 3*8-10 reps
-jeg vil køre tilvændings sæt i dødløft, squat og bænk, for at blive varm og så bare køre 3 tunge sæt
-mit mål er mest masse, men har lagt en progression ind i programmet som jeg håber at kunne klare
-i alle andre øvelser end bænk, squat og dødløft vil jeg køre, med kilo så jeg kan løfte vægten selv (dvs. 1-2 fra fauilere) også når jeg har kørt en vægt 3*10 helt rent, vil jeg tage lidt mere vægt på næste gang

i må gerne add'e mig på msn, da det er nemmer at kommunikere der og kan hurtigere svare på jeres rettelser:)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Svendborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hey!

Først syns jeg der er lidt for lidt ryg. Du skal jo tænke på at når du træner en muskel på forsiden af kroppen, skal antagonisten (den modsatte muskel) have lige så meget træning. Det vil sige når du træner bryst, skal rhomboideus (rhomboideus er en lille muskel som sidder fra indersiden af skulderbladdet til rygsøjlen) have lige så mange øvelser.
Men i dit program kan det løses med 'back flies'.

Og for det andet, så er det vigtigt at du varierer dit greb i øvelserne, da det er meget det samme og der kan forekomme skader i hånd- og albueled. Så når du træner BP, inc. BP. og mili. press har du jo den samme belastning på hånd- og albueled, da grebet er proneret (overhåndsgreb). Så hvis du varierer med en håndvægts øvelse i en af øvelserne, vil det se bedre ud, da du kan rotere i bevægefasen.

Ellers fint opsat og med god mulighed for restutition.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus N

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding