Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jokeren16 skrev:du må heller skrive en privat besked til Thomas Jagd og spørger ham, så han ikke slagter os andre når vi vil hjælpe![]()
men godt med en masse basisøvelser!

Jokeren16 skrev:du kan da aldrig samligne et 2-split med et fullbody program 2 gange om ugen!?!?!?!

Jokeren16 skrev:du kan da aldrig samligne et 2-split med et fullbody program 2 gange om ugen!?!?!?!

Jokeren16 skrev:hold nu kæft for fanden, har sq ikke sagt noget om noob?
fint jeg skal fanme nok holde min kæft.. jeg kommentere kun træningerne nu ved dem som jeg plejer så kan du jo passende besvarer folk.. har fået et brev fra en af dine beundre.
du er for lam at diskutere med.

rene-k skrev:Der fik vi vidst lige slået det på plads!
Men er der ingen af jer der har nogle kommentarer, ændringer eller hjælp til mit program.

Jokeren16 skrev:hold nu kæft for fanden, har sq ikke sagt noget om noob?
fint jeg skal fanme nok holde min kæft.. jeg kommentere kun træningerne nu ved dem som jeg plejer så kan du jo passende besvarer folk.. har fået et brev fra en af dine beundre.
du er for lam at diskutere med.

rene-k skrev:men er det ikke fint, hvis jeg tager det jeg max kører med, og tager 60%, 70%, 75% osv op til 110% eller sådan noget?
ville frygtelig gerne have en nogenlunde simpel forklaring, har læst hvad jeg kan om det...
René

rene-k skrev:tak for det
jamen det er da helt vildt lette vægte, man træner med i starten??
hvis jeg kører 5x5 i bænkpres med 65 kg for eksempel, vil jeg da aldrig ku mærke det?
nu har jeg ikke lige målt hvad jeg kan tage max i alle dicipliner, skal jeg så gøre det i morgen?
men det vil være skidt at gøre efter den uges pause jeg har holdt?, eller skal jeg beregne RM efter cirka max vægt??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster