Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 730
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 728

Følg bodybuilding.dk på

Træningsprogram

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hvis i nu kun kigger på dag 1 og 2 hvad mener i så om det program hvis i tar udgangspunkt i jeg træner 6-7 dage i ugen ( skal lige siges det er et program lavet til mig, OG ikke af mig) ? ?......
Så Hvis i så kigger på alle 3 dage , er det så noget total rod ? Jeg syndes bare selv det blev for meget med kun 2 dage når jeg træner næsten hver dag Og jeg savnede min militery press.. ( og mave træning er nok bare lidt psykisk, kunne sikkert undværes )
Mit mål er både masse og styrke.
Så Mine spørgsmål er nok om jeg skal holde mig til de 2 første dage ,eller det er ok jeg kobler "min egen" dag 3 på ?
Er der noget jeg mangler ?
Eller noget det er helt spild af tid ?
Dag 1
Squat 12 reps + 10 set 40kg
Bænkpres 12 +6 set 27,5
Skrå flies 12+6 set 9 kg
Bicepscurls 12+5 10 kg
Sidebøj 15+5 16 kg
Stående bicepscurl m / neutral 12+4 7kg
Push ups 10+4

Dag 2
Dødløft 12 + 10 40kg
pull Down 12+6 27,5 kg
lunges 42 +4
pulley 12+5 20 kg
stående triceps pres 12 +4 10 kg
Skrå mavebøjninger 15 dvs 30 +5
Benløft ( i stativ ) 20+5
Triceps dip ( den har jeg selv tilføjet , bare fordi jeg syndes den er " sjov ") 5+5

Dag 3 Den jeg selv har "opfundet "
militery press
Smal bænkpres
Benpres i maskine 12+10 100kg
Twist m kettelbel 20+10 12 kg
Hasetræk på bold ( ved ik hva den hedder )20+5
og en mave ting
Sidst rettet af Am nørgaard 15. mar 2014, 16:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er ikke et program du har skrevet men kun dit øvelsesvalg. Der mangler sæt, reps og progression for du kan tillade dig at kalde det et program.

Reputation point: 185

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00

Kostplan: Ingen kostplan

Ups så .. Det får jeg lige gjort hurtigst muligt.
Jeg løfter ca det samme, og så stiger i den enkelte øvelse når jeg kan ( som desværre er for sjældent )
Har lidt problemer med squat , syndes ikke jeg kan komme langt nok ned , det er som om jeg låser i benene ,men er det okay ikke at komme helt ned, kan jeg godt ta lidt flere kg på.
Og i dødløft er det grebet jeg har svært ved at holde ved, også som det er nu..
Brugeravatar

Jeg er ikke sikker på jeg forstår din struktur, og hvis jeg gør - er du vanvittig en voluminøs omgang træning! Jeg tillader mig at linke til et svar Andreas7074 gav forleden (Andreas, I hope you don't mind) :
styrketraening-til-pige-t78249.html
Læs det grundigt igennem og vælg et færdiglavet program derfra. Dit nuværende virker alt for rodet og tilfældigt.
Mht. din squatudførsel kan det sagtens tænkes du savner mobilitet i underkroppen. Hvordan lyder din opvarmning? Dit svigtende greb er ikke enestående. Du kan forsøge dig med krydsgreb eller straps. Ellers har Thomas Jagd skrevet nogle fornuftige- og lettilgængelig artikler om netop grebsstyrkelse.

Styrkeliste

Det kan jeg godt forstå du ikke gør;) det er også noget rod ( hvad mener du om de 2 første dage, bare nysgerrig ,for har betalt en del for det ?)
Min opvarming er altid løb
Jeg bruger krydsgreb til dl nu , men det kan være jeg skal ha købt straps og prøve det .
Ja det føles også sådan mht til squat , har prøvet at stå lidt på vægtskiver med syndes ikke der er den helt store forskel for mig, så må ha fundet ud af hvordan jeg træner netop mobilitet i underkroppen..
Jeg vil også rigtig gerne finde et færdig lavet program men syndes ikke der er så let endda , jeg vil jo gerne træne 6-7 dage og helt ærlig syndes jeg det er lidt svært at sammen sætte selve øvelserne til programmerne, men jeg må ind at læse endnu mere på det tak for henvisningen
Brugeravatar

Hvis du virkelig laver 10 sæt med 12 gentagelser i squat og dødløft, er det et virkelig dårligt program (det er nu i forvejen ret hul i hovedet), så jeg er virkelig ked af det på dine vegne.

Kig efter back 2 basic 2-split eller fullbody - det er gratis og langt bedre strikket sammen end ovenstående.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

Jamen det gør jeg , jeg tænkte jo så bare når jeg nu åbenbart ikke kan løfte mere så kan jeg da ta et par ekstra sæt , så måtte det gå ud for den manglende vægt ( ok kan godt selv høre det lyder lidt dumt )...
Godt jeg fik skrevet herinde ,så jeg lige kan få et par sandheder ,for bruger temmlig meget tid på træning og nu føler jeg mig da ret dum , for målet er jo der skal ske noget
Brugeravatar

Am nørgaard skrev:Det kan jeg godt forstå du ikke gør;) det er også noget rod ( hvad mener du om de 2 første dage, bare nysgerrig ,for har betalt en del for det ?)
Min opvarming er altid løb
Jeg bruger krydsgreb til dl nu , men det kan være jeg skal ha købt straps og prøve det .
Ja det føles også sådan mht til squat , har prøvet at stå lidt på vægtskiver med syndes ikke der er den helt store forskel for mig, så må ha fundet ud af hvordan jeg træner netop mobilitet i underkroppen..
Jeg vil også rigtig gerne finde et færdig lavet program men syndes ikke der er så let endda , jeg vil jo gerne træne 6-7 dage og helt ærlig syndes jeg det er lidt svært at sammen sætte selve øvelserne til programmerne, men jeg må ind at læse endnu mere på det tak for henvisningen

Jeg er oprigtig talt ærgerlig på dine vegne, når du har betalt dig fra det. For fremtiden ved du der er billig hjælp at hente her og du vil altid være velkommen til at sende mig en PM. Garik said it. Kig på et færdiglavet program som foreslået. Løb er ikke optimalt. Kør følgende som en del af din opvarmning: http://www.youtube.com/watch?v=5XbmyT7WHns

Styrkeliste

Ja jeg føler mig da også lidt snydt må jeg nok indrømme , men går jo ud fra det er i orden når det er lavet til mig :shock:
Jeg må prøve nogle af de øvelser af , tror faktisk også det er blevet værre , i oktober skiftede jeg center , mit gamle flyttede desværre, men da jeg gik der dyrkede jeg også tacfit og det er jo sindsygt godt for mobiliteten så det er nok derfor jeg ikke har bemærket det problem før, jeg tænkte det måske bare var fordi jeg brugte kettlbell , og nu bruger stang..
Jeg må bare finde et færdig lavet program, og så evt høre forslag til hvilken øvelser der er optimal
Dejligt at vide der er hjælp at hente :D
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster