Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Protein skrev:Back to Basics er vidunderligt.
Jeg har brugt det fast i ca. 5 måneder, og har opnået virkelig gode resultater. Jeg har ændret lidt i øvelserne, og kombineret det med Time Under Tension. Tag et kig i min logbog hvis du er nysgerrig

RS0123 skrev:Protein skrev:Back to Basics er vidunderligt.
Jeg har brugt det fast i ca. 5 måneder, og har opnået virkelig gode resultater. Jeg har ændret lidt i øvelserne, og kombineret det med Time Under Tension. Tag et kig i min logbog hvis du er nysgerrig
synes også tit man hører godt om det. personligt er jeg abre vandt til at træne 3 split, så tror jeg ville få meget svært ved at gå hele weekenen uden at komme ned og træne ;P

Protein skrev:RS0123 skrev:Protein skrev:Back to Basics er vidunderligt.
synes også tit man hører godt om det. personligt er jeg abre vandt til at træne 3 split, så tror jeg ville få meget svært ved at gå hele weekenen uden at komme ned og træne ;P
I så fald, så findes der jo Back to Basics Round 2. Det er som det oprindelige, også et 2-split, men det trænes 6 dage om ugen.
Det kan ses her: http://news.bodylab.dk/artikler/2073-ba ... s-round-ii
kiggede lige forbi din logbog, det ser rigtig godt ud. kan du godt være stolt af
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster