Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 883
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 880

Følg bodybuilding.dk på

Træningsprogram til ung pige.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle!

Jeg er helt ny herinde... :) Jeg er en pige på snart 15 år, som er MEGET ked af sin krop.. Der findes jo simpelthen så mange kvinder at leve op til! -.- Jeg vil suuuper gerne have en flot og veltrænet krop! ( stram mave, pæne lår, fast røv, etc ) UDEN at blive for tynd! Og jeg er villig til at stå i mit eget blod, sved og tåre for at det kan lykkedes, fordi jeg er træt af at se på det her slatne, slet ikke sammenhængende dims af en krop.. Jeg vil ikke ligne en eller anden der ikke spiser, fordi jeg EEEELSKER mad, haha. ;-) I min fritid rider jeg en lille smule, og ellers går/lunter jeg lange ture for at holde vægten, da jeg er RIGTIGT god til at æde det man ikke skal, fordi jeg er meget kræsen.. Jeg har ikke råd til at gå til fitness, så det bliver hjemmetræning. Jeg har dog både håndvægte, sådan en bænk ting ( aner ikke hvad det hedder, men man kan træne ben på den ) og lidt andet. Og er villig til at gå ud og købe lidt flere ting til samlingen. ;)

Jeg vil deraf spørge jer hvor i ville anbefale at få lavet et træningsprogram samt kostplan? Elle rom nogle af jer herinde kan gøre det? Jeg er 159 høj og vejer ca 55 kg.. :oops:

Håber der findes en venlig sjæl herinde som kan hjælpe mig!

Knus og kram!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hvorfor ikke tage en af de mange færdiglavede træningsprogrammer der ude, mange piger specielt unge uden nogen anelse om træning tror du kommer til at ligne en man og få store muskler hvis du træner efter samme principper det er dog langt fra tilfældet.
jeg kan ikke sammensætte et program men kan muligvis hjælpe med kosten :D

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har ledt rigtigt længe, men kan sgu ikke finde noget specielt til unge piger...

Uha, læste forkert, haha....

Hvor skal jeg lede efter sådan et så?

Tror ikke du skal tænke så meget over om du er ung, kvinde etc. Læs evt. artiklen om kvinder og styrketræning fra forrige 'Træningsmagasinet:

http://www.bodybuilding.dk/traeningsmagasinet/

En glimrende artikel der forhåbentlig kan give dig noget af den info du leder efter. Mht. program kommer det an på hvor mange gange du vil træne om ugen.

Læs gerne denne http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html . Der er gode link til programmer og generel info.

God fornøjelsen med det hele.
This is a Rouchefoucauld. The thinnest water-resistant watch in the world. Singularly unique, sculptured in design, hand-crafted in Switzerland, and water resistant to three atmospheres. This is 'the' sports watch of the '80s
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: US

Saimone skrev:Jeg har ledt rigtigt længe, men kan sgu ikke finde noget specielt til unge piger...

Det er fordi, der række findes noget "specielt til unge piger".. Unge piger/kvinder og mænd skal ikke træne på forskellige måder.

Et godt begynder program for dig, og en hver anden, som skal i gang med at løfte vægte vil være: artikler/traeningsprogrammer/billstarrsfundamentprogram.php

Derudover så skal du ikke måle dig med andre kvinder. Hvis du føler det, så skal du arbejde på en holdningsændring også. Den eneste man produktivt kan måle sig selv med er sit gamle jeg. Forstået på den måde at det er ens egne fremskridt man skal fokuserer på og ikke hvordan andre ser ud eller hvad de opnår.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00