Jeg er helt ny herinde...
Jeg er en pige på snart 15 år, som er MEGET ked af sin krop.. Der findes jo simpelthen så mange kvinder at leve op til! -.- Jeg vil suuuper gerne have en flot og veltrænet krop! ( stram mave, pæne lår, fast røv, etc ) UDEN at blive for tynd! Og jeg er villig til at stå i mit eget blod, sved og tåre for at det kan lykkedes, fordi jeg er træt af at se på det her slatne, slet ikke sammenhængende dims af en krop.. Jeg vil ikke ligne en eller anden der ikke spiser, fordi jeg EEEELSKER mad, haha. ;-) I min fritid rider jeg en lille smule, og ellers går/lunter jeg lange ture for at holde vægten, da jeg er RIGTIGT god til at æde det man ikke skal, fordi jeg er meget kræsen.. Jeg har ikke råd til at gå til fitness, så det bliver hjemmetræning. Jeg har dog både håndvægte, sådan en bænk ting ( aner ikke hvad det hedder, men man kan træne ben på den ) og lidt andet. Og er villig til at gå ud og købe lidt flere ting til samlingen. ;)Jeg vil deraf spørge jer hvor i ville anbefale at få lavet et træningsprogram samt kostplan? Elle rom nogle af jer herinde kan gøre det? Jeg er 159 høj og vejer ca 55 kg..
Håber der findes en venlig sjæl herinde som kan hjælpe mig!
Knus og kram!